۰
پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۳

ترافیک سنگین در جاده چالوس

​​​​​​​ رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان در محدوده شهرستانک و حدفاصل سه راهی دیزین تا سیاه بیشه را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ایرنا نوشت:
سرهنگ یدالله جهان تاب روز پنجشنبه با اشاره به این که محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، اظهار داشت: ترافیک خودرو در مسیر جنوب به شمال جاده فیروزکوه در محدوده گیلاوند از توابع حوزه استحفاظی این استان نیز نیمه سنگین گزارش شده است.
وی وضعیت تردد خودرو در آزاد راه تهران شمال و همچنین در جاده هراز را عادی و روان توصیف کرد و با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است ، از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت فاصله طولی، با صبر و حوصله رانندگی و از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.
مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است.
پیش از این مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات آخر هفته در جاده‌های ارتباطی مازندران را اعلام کرده بود که طبق آن تردد موتور سیکلت به استثنای موتورسیکلت های امدادی و انتظامی از ساعت ۱۲ ظهر دیروز چهارشنبه از محورهای کرج، چالوس ، هراز و فیروزکوه ممنوع شد و این ممنوعیت تا روز شنبه چهارم تیر ادامه دارد.
طبق اعلام این مرکز ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه سوم تیرماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.
همچنین تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می باشد.
در محور هراز هم تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه مورخ سوم تیرماه جاری از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به
صورت یکطرفه خواهد بود.
تردد کلیه تریلرها از این محور کماکان ممنوع و تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه یکم تیر ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه دوم و سوم ماه جاری ممنوع است.
کد مطلب: 166523
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *