۰
پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۷

قالیباف: از عملکرد مجلس یازدهم راضی نیستم

رئیس مجلس گفت: امروز خانواده ها اگر همه چیز خود را بدهند باز هم مسکن در خور شان ندارند و در سطح راهبری قانون جهش تولید ۴ میلیون مسکن و پیگیری وضعیت دو میلیون مسکن احتکارشده را داشتیم.
قالیباف: از عملکرد مجلس یازدهم راضی نیستم
فارس نوشت :
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در هجدهمین نشست دبیران هم‌اندیشی دانشگاه های کشور که ظهر امروز در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد، گفت: ما اهل منطق و گفت و گو هستیم اما هیچگاه مقلد منفعل نخواهیم بود و مطابق با الگوی علوی و طبق فرامین امام و رهبری عمل می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه کشور باید در همه جهاد الگو و تمدن ساز باشد، اظهار کرد: دانشگاه های ما باید آنگونه که مردم می خواهند در حوزه ها مهارت ها و تخصص‌های مختلف گام بردارند.
رئیس قوه مقننه با بیان اینکه من به عنوان یک خدمتگزار از عملکرد مجلس یازدهم راضی نیستم، افزود: با وجود این نارضایتی اما اقدامات قابل توجهی هم صورت پذیرفته است و در ابتدای کار مجلس یازدهم قانون رفع تحریم ها تصویب شد. قالیباف تاکید کرد: باید با دنیا با زبان بین الملل حرف بزنیم.
وی با اشاره به قانون جمعیت و قانون جهش تولید در صنعت ساختمان، تصریح کرد: امروز خانواده ها اگر همه چیز خود را بدهند باز هم مسکن در خور شان ندارند و در سطح راهبری قانون جهش تولید ۴ میلیون مسکن و پیگیری وضعیت دو میلیون مسکن احتکارشده را داشتیم.
کد مطلب: 166524
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *