کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فوت یک زائر زن ایرانی در حج تمتع

8 تير 1401 ساعت 10:50

 طبق اعلام مدیر کاروان حج تمتع قشم یک بانوی زائر ۶۳ ساله اهل بندر کلاهی از توابع شهرستان میناب استان هرمزگان در کاروان اعزامی قشم در سرزمین وحی درگذشت.


طبق اعلام مدیر کاروان حج تمتع قشم یک بانوی زائر ۶۳ ساله اهل بندر کلاهی از توابع شهرستان میناب استان هرمزگان در کاروان اعزامی قشم در سرزمین وحی درگذشت.
عبدالجواد کمالی اظهار داشت: این بانوی فوت شده «زینب ملاحی نژاد» نام دارد که به عنوان میهمان به همراه همسرش از بندر کلاهی، دهستان تیاب بخش مرکزی شهرستان میناب استان هرمزگان به کاروان حج تمتع شهرستان قشم به شماره ۳۲۰۲۳ ملحق و از طریق فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس به سرزمین وحی اعزام شده است.
وی ادامه داد: این بانوی زائر مینابی هنگام اعزام به سرزمین وحی هیچ گونه بیماری زمینه ای نداشت و بعد از ورود به شهر مقدس مکه هم از حال عمومی و جسمانی خوبی برخوردار بود، اعمال عمره را به درستی انجام داد، چندین جلسه هم در مسجد الحرام حضور داشت، طواف مستحبی را هم انجام داد، روز (شنبه چهارم تیر ۱۴۰۱) در حلقه قرآن هتل محل اسکان زائران قشمی بود که هنگام شرکت در نماز جماعت بانوان در حالت رکوع در اثر حمله قلبی متاسفانه جان به جان آفرین تسلیم کرد.
مدیر کاروان حج تمتع شهرستان قشم توضیح داد: همسر این بانوی مومنه که در کاروان اعزامی حج تمتع از قشم حضور دارد با مشورت با خانواده خود در ایران رضایت داد که شامگاه سه شنبه نماز میت بر پیکر این زائر مینابی سرزمین وحی در مسجد الحرام اقامه و پیکرش در آرامستان «مقبره الشرائع» مکه مکرمه و در جوار حریم امن الهی دفن شود.


کد مطلب: 167074

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/167074/فوت-یک-زائر-زن-ایرانی-حج-تمتع

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir