۰
سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

پرونده فروش ملک شهرداری توسط زاکانی روی میز شورای شهر تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از خزانه دار شورا درخواست کرده‌ایم اسناد و مدارک فروش ملک هزار و ۶۰۰ میلیاردی اتوبوس رانی را ارائه کند.
پرونده فروش ملک شهرداری توسط زاکانی روی میز شورای شهر تهران
ایرنا نوشت: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از خزانه دار شورا درخواست کرده‌ایم اسناد و مدارک فروش ملک هزار و ۶۰۰ میلیاردی اتوبوس رانی را ارائه کند.
مهدی چمران روز سه شنبه پیش از آغاز هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که حبیب کاشانی یک عضو شورای شهر تهران در جلسه گذشته شورا در ارتباط با فروش ساختمان واحد اتوبوسرانی به یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای تامین حقوق پرسنل به شهرداری تهران تذکر داد آیا این مسئله صحت دارد یا خیر، اظهار داشت: بنده در این زمینه از آقای کاشانی خواسته‌ام مدارک خود را ارائه کند.
وی افزود: البته اگر با رعایت قوانین و مقررات باشد منعی ندارد اما به هر ترتیب قرار شده که این مدارک را به ما بدهد.
چمران همچنین درباره بلاتکلیفی حدود ۲۰ هزار ملک در مسیر راه‌آهن تهران - تبریز اظهارداشت: این املاک عموما در مناطق ۱۷ و ۱۸ قرار دارند.
رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با میزان تحقق درآمدهای شهرداری تهران در چند ماهه گذشته از سال ۱۴۰۱، گفت: به این نکته باید اشاره کرد که درآمدها به میزانی که ماهیانه باید تحقق پیدا کند محقق نشده است و در واقع تحقق برنامه‌ تا سه ماهه اول کم بوده اما نسبت به میزان تحقق درآمدها در سه ماهه سال گذشته بیشتر بوده است.
وی ادامه داد: البته کار همیشه به این شکل بوده است که درآمدها در سه ماهه ابتدایی سال به طور کامل محقق نمی‌شود و با توجه به اینکه ما در تابستان قرار داریم بالطبع در این مقطع ساخت و ساز و اخذ صدور پروانه سرعت می‌گیرد و درآمدها افزایش می‌یابد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین درباره افزایش حقوق پرسنل و کارمندان شهرداری نیز گفت: این مسئله نیز مقداری مربوط به دولت است.
کد مطلب: 167815
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *