۰
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۲

چگونه ایمپلنت ارزان در تهران انجام دهم ؟

بسیار از افراد در طول زندگی خود به دلایل مختلفی اعم از پوسیدگی ، بیماری ، ضربه و ........ دندان خود را از دست بدهند. بی دندانی معایب زیادی دارد. امروزه درمان های متفاوتی برای بی دندانی وجود دارد که بهترین آن ایمپلنت دندان می باشد.
چگونه ایمپلنت ارزان در تهران انجام دهم ؟
ایمپلنت دندان به نسبت رقبای خود دارای بیشتری استحکام ، زیبایی و طول عمر می باشد. در ایمپلنت دندان پایه به نام فیکسچر که نقش ریشه دندان را ایفا می کند را به وسیله جراحی در استخوان فک قرار می دهند. این پایه ایمپلنت به استخوان فک جوش خورده و سپس روکش را بر روی آن قرار می دهند.
ایمپلنت دندان  به علت حساسیت ، میزان تخصص و تجهیزات بیشتری که نیاز دارد ، به نسبت سایر رقبای خود از هزینه بیشتری برخوردار است. یکی فاکتور های اساسی برای انتخاب درمان برای افراد می تواند هزینه آن باشد. در این مقاله به بررسی در مورد ایمپلنت ارزان و راه های کاهش هزینه های ایمپلنت  می پردازیم.
ایمپلنت ارزشش را دارد.
در اول باید به شما باید بگوییم که درمان های جایگزین ایمپلنت که هزینه کمتری دارند، مزایای ایمپلنت را ندارند. ایمپلنت دندان در کنار طول عمر و استحکام بالایی که دارد، از تحلیل استخوان و لثه جلوگیری می کند.
همچنین ایمپلنت را یک سرمایه گذاری برای سلامتی خود بدانید. شما اگر از درمان های جایگزین نیز استفاده کنید به علت طول عمر کمتری که دارند ، بعد از گذشت چند سال نسبت به تعویض آن ها باید اقدام کنید.
آیا ایمپلنت ارزان خوب است ؟
هیچ ارزانی بی علت نیست. هزینه ایمپلنت دندان به عوامل مختلفی اعم از کیفیت برند ایمپلنت ، میزان تخصص پزشک و تجهیزات مصرفی در ایمپلنت دارد. باید دقت داشته باشید که ایمپلنت دندان به صورت مستقیم بر روی سلامت شما تاثیر گذار است و اگر اصولی انجام نشود ممکن است سبب عوارض ایمپلنت دندان برای شما بشود.
نکته ای اولی که در مورد ایمپلنت ارزان حتما باید به خاطر داشته باشید، استفاده از ایمپلنت های نامرغوب و تقلبی است. این ایمپلنت ها هزینه بسیار پایینی دارند اما استفاده از آن سبب عوارضی همچون شکست ایمپلنت ، آسیب به استخوان و عفونت بشوند.

نکته دوم در مورد ایمپلنت های ارزان این است باید حتما به پیش دندانپزشکی مراجعه کنید که تخصص و تبهر کافی برای انجام ایمپلنت را داشته باشد. متخصص ایمپلنت در کنار اینکه به طور کلی بر روی موفقیت ایمپلنت تاثیر گذار است ، می تواند شما را از بسیاری از هزینه که آینده پیش بیاید ، خلاص نماید.
چگونه ایمپلنت با کیفیت انجام دهم و توان هزینه آن را داشته باشم؟
مرکز ایمپلنت دندان افتخار دارد که در کنار برندهای متنوع و متخصص هایی که دارد ، شرایط ایمپلنت اقساطی برای شما نیز فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ایمپلنت و ایمپلنت اقساطی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید. چگونه هزینه ایمپلنت را اصولی کاهش دهم ؟

طرح درمان خوب

یک طرح درمان خوب می تواند برای شما بهترین راه برای داشتن درمان عالی و هزینه مناسب باشد. درمان درمان خوب نیازمند مراجعه به پیش یک پزشک متخصص با دانش بالا می باشد.
ایمپلنت کره ای
امروزه ایمپلنت توسط کشورهای متفاوتی تولید میشود که یکی از این کشورها کره می باشد. ایمپلنت های کره امروزه دارای کیفیت خوبی می باشند و در کنار آن نیز از هزینه مناسب تری برخوردار می باشند. به همین علت ایمپلنت های کره ای در ایران محبوبیت بیشتری دارند.
نکته ای که در ایمپلنت کره باید به خاطر داشته باشید، این است که تمامی ایمپلنت های کره ای خوب نیستند و در بین آن نیز ممکن است برند نامرغوب وجود داشته باشد. حتما در مورد برند ایمپلنت در بین پزشکان تحقیق کنید. همچنین می توانید نظر افرادی که این ایمپلنت را استفاده کرده بپرسید.

ایمپلنت اقساطی
به طور کلی شاید پرداخت هزینه ایمپلنت به صورت کلی برای افراد سخت باشد و به آنها ایمپلنت اقساطی پیشنهاد میشود. در مرکز ایمپلنت می توانید به چند روش هزینه ایمپلنت خود را به صورت اقساطی پرداخت کنید.
اوردنچر
افرادی که دارای بی دندانی وسیع می باشند، ممکن است در بین انتخاب دندان مصنوعی و ایمپلنت کامل دچار گمراهی بشوند. ایمپلنت های مصنوعی دارای لقی و معایب مخصوص به خود می باشد و ایمپلنت کامل نیز هزینه زیادی دارد.
این افرادی می توانند از درمان به نام اوردنچر استفاده کنند. اوردنچر درمانی بین دندان مصنوعی و ایمپلنت می باشد. در این درمان دست دندان بر روی 4 الی 8 پایه ایمپلنت دندان قرار میگیرد و در دو نوع ثابت و متحرک موجود است.
هزینه اوردنچر از ایمپلنت کامل کمتر بوده و میزان استحکام قابل قبولی به شما می دهد و شما را از بسیار از معایب دندان مصنوعی خلاص می کند.
رعایت سلامت دهان و دندان
 رعایت نکات بهداشتی دهان و دندان شما را می تواند از پوسیدگی و دست دادن دندان رهایی دهد. با رعایت نکات ساده از همچون مسواک ، نخ دندان و استفاده از دهان شویه می تواند از بروز این اتفاقات و هزینه جلوگیری کنید.
استفاده از روکش های PFM
روکش پی اف ام در واقع سرامیکی است که با فلز جوش خورده است و این روکش ها تمام سرامیک نیستند. روکش های پی اف ام یکی از انواع روکش های ایمپلنت می باشند که تمام سرامیک نیستند.
روکش های پی اف ام دارای استحکام بالایی هستند اما از نظر زیبایی به خود روکش های تمام سرامیک نیستند و به همین علت از هزینه کمتری برخوردار هستند.
تفاوت ایمپلنت ارزان و گران در چیست ؟
همانطور که گفته شد قیمت ایمپلنت دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد اما علت اصلی این قیمت ، کیفیت برند و دستمزد پزشک می باشد. در ایمپلنت های گران به طور کلی از ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی استفاده می شود. این ایمپلنت دارای تکنولوژی و کیفیت ساخت بالایی هستند و به طور حتم از هزینه بیشتری برخوردار هستند.
همچنین نوع ایمپلنت نیز ممکن است در این اختلاف قیمت موثر باشند. ایمپلنت های دیجیتال و فوری به علت استفاده از تجهیزات بیشتری که دارند، هزینه بیشتری دارند. در ایمپلنت های فوری نیز از فیکسچر های خاصی نیز استفاده می شود که سرعت جوش خوردن بیشتری با استخوان فک دارند.
کد مطلب: 167944
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *