۰
پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۵
مدیرعامل بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه دست به کار شد؛

شناسایی و برخورد با نیروهای سفارشی در ایران‌خودرو

بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه خبرها حاکی از آن است که مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اتخاذ یک دستور کار ویژه، شناسایی نیروهای سفارشی و مساله دار را در اولویت قرار داده است
شناسایی و برخورد با نیروهای سفارشی در ایران‌خودرو

بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه خبرها حاکی از آن است که مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اتخاذ یک دستور کار ویژه، شناسایی نیروهای سفارشی و مساله دار را در اولویت قرار داده است.

 به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از تابناک،پس از آن‌که طی روزهای گذشته حرف و حدیث‌های فراوانی پیرامون این مجموعه صنعتی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مطرح شده بود، مهدی خطیبی شخصاً وارد یک کارزار سخت شناسایی گلوگاه‌های فساد و ارزیابی احکام و نیروهای سفارشی که طی ماههای گذشته شده است.
بر اساس این گزارش، به نظر می‌رسد طی ماه‌های گذشته صدور برخی احکام در این مجموعه دارای شبهاتی بوده که طی فرآیندهای تشریفاتی به سرانجام رسیده و این رویکرد جدید می‌تواند زمینه استقرار نیروهای کارآمد و شایسته در این مجموعه را فراهم کند.
همین گزارش حاکی است، با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط اقدامات ویژه‌ای برای مبارزه با فساد و جریان‌های اخلالگر در روند تولید در دستور کار قرار گرفته ‌‌و مدیرعامل ایران خودرو به صورت ویژه بر این روند نظارت دارد.
با این رویکرد به نظر می‌رسد طی هفته‌های آتی باید منتظر خبرهای ویژه‌ای از برنامه‌های مبارزه با فساد در گروه‌ صنعتی ایران خودرو و شرکت‌های تابعه باشیم و از همین رو است که طی روزهای گذشته حجم اخبار ضد و نقیض در این باره افزایش یافته و برخی از رسانه ها افراد خاص و شناخته شده به مرکز انتشار شایعات در فضای مجازی تبدیل شده‌اند.
کد مطلب: 168047
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *