۰
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۲

تسلیت روزنامه دولتی به اوباما

مدیرمسئول روزنامه دولتی خورشید که گویا تلاش زیادی هم برای مطرح شدن دارد، در پیامی به رئیس جمهور آمریکا تسلیت گفت
محمدرضا تقوی‌فرد در این پیام کشته شدن جمعی از کودکان دبستان ‘سندی هوک’ در شهر نیوتاون کانتیکت را به باراک اوباما تسلیت گفته و ابراز امیدواری کرده است که متهمان ‘این حادثه تلخ و حوادث غمباری همچون کشتار کودکان در عراق و افغانستان’ به سزای عمل خود برسند.
تقوی فرد در شرایطی برای انتشار این پیام سوال برانگیز از امکانات بیت المال استفاده مفت و مجانی کرده و با اوبامای داغدار! هم ناله شده که گویا فراموش کرده رئیس جمهور آمریکا متهم ردیف اول کشتار کودکان افغانستان و عراق و شریک اصلی کشتارها در غزه، پاکستان، بحرین، سوریه و ده ها کشور مظلوم دیگر است و عوامل وی در سازمان سیا طراحی نقشه قتل دانشمندان ایرانی و حمایت از تروریست های ضدایرانی را بر عهده دارند.
روشن نیست تقوی شخصا به رئیس جمهور آمریکا و ‘خانواده‌های داغدار و بازماندگان محترم’ کودکان مظلوم ۵ تا ۱۰ ساله آمریکایی تسلیت گفته است یا فعل جمع بکار رفته در پیام، حکایت از نمایندگی مدیرمسئول روزنامه خورشید از طرف یک جریان یا حلقه خاص دارد.
البته دور از انتظار است که مدیرمسئول این روزنامه دولتی که گویا تلاش زیادی هم برای مطرح شدن دارد، منتظر پاسخ اوباما و تشکر وی از همدردی تقوی فرد و دوستانش باشد!
متن پیام جالب تقوی که در صفحه اول شماره امروز روزنامه خورشید چاپ شده به شرح زیر است:
جناب آقای باراک اوباما ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا
مصیبت درگذشت کودکان مظلوم ۵ تا ۱۰ ساله و آموزگاران آنها در حادثه دلخراش حمله جوان مسلح ۲۰ ساله آمریکایی به دبستانی در یکی از ایالات آن کشور را به خانواده‌های داغدار و بازماندگان محترم آنها تسلیت عرض نموده و امیدواریم مسببین این حادثه تلخ و حوادث غمباری همچون کشتار کودکان در عراق و افغانستان و دیگر کشورهایی که مورد هجوم وحشیانه خارجی‌ها و مزدوران آنها قرار گرفته و جان عزیز خود را از دست داده‌اند به زودی به سزای اعمال ددمنشانه خویش برسند.
محمدرضا تقوی‌فرد
مدیرمسئول روزنامه خورشید 
کد مطلب: 16807
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *