۰
سه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۵

سورپرایز اسکوچیچ در تیم ملی؛ پاک‌کن به جای قلم قرمز!

​​​​​​​ اسکوچیچ در حال برنامه ریزی برای اردوی شهریور ماه است تا او و تیمش در اتریش روزهای خوبی را پشت سر بگذارند.
سورپرایز اسکوچیچ در تیم ملی؛ پاک‌کن به جای قلم قرمز!
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از خبرورزشی ،بعد از تصمیم کمیته فنی مبنی بر اخراج اسکوچیچ و واکنش بازیکنان و در ادامه رد مصوبه کمیته فنی توسط اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال شایعه شد اسکوچیچ در بازگشت به اردوی تیم ملی روی نام دو بازیکن قلم قرمز خواهد کشید. علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی دو بازیکنی که به دیدار مدیران دولتی رفتند و خیلی ها می گویند بعد از این دیدار بود که کلید برکناری اسکوچیچ توسط کمیته فنی کلید زده شد.
بااین حال و بر خلاف اخباری که این روزها وجود دارد اسکوچیچ هیچ برنامه ای برای خط زدن علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی ندارد و آنها را به اردوی شهریور دعوت خواهد کرد و بعد از این اردو در مورد لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی تصمیم خواهد گرفت. اگر این دو بازیکن در اردوی پیش رو همانند گذشته در خدمت تیم ملی و اسکوچیچ باشند مربی کروات دیگر دلیلی برای خط زدن آنها پیدا نمی کند.
زمانی که کمیته فنی رای به اخراج اسکوچیچ داد و بازیکنان با انتشار استوری برخورد دوگانه ای با این تصمیم داشتند اسکوچیچ در پیامی که به همین بهانه منتشر کرد؛ نوشت: برای بازیکنان مهم‌ترین موضوع باید تمرکز روی کارشان باشد و این که برای کشورشان از جان مایه بگذارند و درگیر موضواعات خارج از تخصص‌شان نشوند. بازیکنان تیم‌ملی نباید در هیچ موضوع دیگری که خارج از حوزه مسئولیت‌شان است دخالت کنند.
اسکوچیچ بعد از رد تصمیم کمیته فنی از سوی اعضای هیات رییسه ضمن تشکر به خاطر اعتماد دوباره فدراسیون فوتبال اعلام کرد او و تیم ملی همه تلاش خود را برای بازی های جام جهانی بکار خواهند گرفت. حتی اسکوچیچ در نشست با اعضای هیات رییسه گفت به دنبال صعود به دور دوم بازی ها است.
اسکوچیچ می خواهد همه را با تصمیم جدیدش سورپرایز کند. او بر خلاف فدراسیون فوتبال نمی خواهد مولد حاشیه برای تیم ملی باشد. البته اگر این دو بازیکن در اردوی شهریور برای تیم ملی حاشیه ایجاد کنند آنوقت برای مربی کروات چاره ای باقی نمی ماند که تصمیمی بر خلاف میل باطنی بگیرد.
کد مطلب: 169144
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *