۰
سه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۹

میرسلیم عضو هیات مدیره ۵ شرکت خودرویی است؟

دیوان مجاسبات پاسخ داد
​​​​​​​دیوان محاسبات به استناد روزنامه رسمی کشور، عضویت میرسلیم را در هیات مدیره ۵ شرکت خودرویی رد کرد.
میرسلیم عضو هیات مدیره ۵ شرکت خودرویی است؟
خانه ملت نوشت :
دیوان محاسبات با توجه به مستندات روزنامه رسمی کشور، در نامه‌ای رسما عضویت سیدمصطفی آقامیرسلیم نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی را در هیات مدیره ۵ شرکت خودرویی قویا رد کرد.

متن نامه دیوان محاسبات که در تاریخ ۱۵/۴/۱۴۰۱ به شماره ۶/۲۰۵۰۰ صادر شده است به شرح زیر است:
بسمه تعالی
جناب آقای قاسمی
رئیس دفتر محترم و مشاور نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
سلام علیکم
با احترام، بازگشت به نامه شماره ۲۳۰۱/۴۰۱/۱ مورخ ۹/۳/۱۴۰۱ در خصوص عضویت جناب آقای مهندس میرسلیم نماینده محترم مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در هیات مدیره پنج شرکت که در خبرگزاری ها و فضای مجازی انتشار یافته است، با عنایت به بررسی های به عمل آمده و اطلاعات مندرج در سامانه روزنامه رسمی، مواردی را به شرح شرح ذیل جهت استحضار تقدیم می‌دارد:
۱- برابر نامه مورخ ۳/۳/۱۴۰۱ مدیرعامل شرکت صنعتی و تولیدی دیزل سنگین ایران (دسا) به شماره ثبت ۱۴۱۴۸، ایشان از سال ۱۳۹۴ هیچگونه مسئولیت و سمت اجرایی در شرکت مذکور ندارند و متذکر می شود که نام ایشان در زمره اعضای هیات مدیره مندرج در اصلاحیه روزنامه رسمی مورخ ۱/۱۲/۱۴۰۰ دیده نمی‌شود.
۲- بر اساس آگهی مندرج در روزنامه رسمی مورخ ۲۴/۳/۱۳۹۵ موسسه توسعه فناوری قوای محرکه سنگین ایرانیان، به شماره ثبت ۲۳۵۱۳، از تاریخ ۲۹/۲/۱۳۹۵ منحل اعلام شده است.
۳- بر اساس آگهی مندرج در روزنامه رسمی مورخ ۲/۱۱/۱۳۹۶، آگهی ختم تصفیه شرکت منحله گسترش سامانه‌های الکترونیک خودرو به شماره ثبت ۲۳۳۰۲۶، اعلام شده است.
۴- همچنین ایشان در شرکت مهندسی موتور آدرینا راد نیرو، به شماره ثبت ۵۱۶۹۸۶ وفق آگهی مورخ ۲۰/۹/۱۳۹۸ روزنامه رسمی، عضو هیات مدیره آن نیستند.
۵-جناب آقای مهندس میرسلیم در تاریخ ۲۲/۲/۱۳۹۹، از شرکت تحقق، طراحی و تولید موتور ایران (ایپکو) به شماره ثبت ۱۳۶۹۴۴ و پیش از نشستن بر کرسی نمایندگی رسما استعفا کرده‌اند و مطابق اصلاحیه مندرج در روزنامه رسمی مورخ ۲۶/۴/۱۳۹۹، عضو هیات مدیره شرکت مذکور نیستند.
ناصر روزبهانی
مدیرکل امور مجلس
کد مطلب: 169156
برچسب ها: مصطفی میرسلیم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *