۰
يکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۶

قطع برق ۷ اداره دولتی در تهران

شرکت توزیع برق تهران از قطع برق ۷ اداره دولتی به دلیل رعایت نکردن قانون کاهش مصرف برق در ادارات و نهادهای عمومی خبر داد.
قطع برق ۷ اداره دولتی در تهران
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از سایت تحلیل بازار، پیرو مصوبه هیات محترم وزیران در خصوص لزوم رعایت الگوی مصرف برق نهادها و سازمانهای اجرایی و دولتی پایتخت و محدودیت استفاده برق مشترکین پرمصرف؛ با کنترل بار بر اساس رصد و پایش کنتورهای هوشمند، برق سازمانهایی چون تامین اجتماعی، راهداری و حمل و نقل جاده ای شیلات جنوب، نقشه برداری کشور، منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و همچنین ساختمانهای اداری دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه تربیت مدرس قطع شد.
همچنین با توجه به تداوم دمای بالای شهر تهران، شرکت توزیع برق تهران بزرگ اعلام کرد: از تمامی مشترکین پایتخت به ویژه موسسات آموزش عالی انتظار می رود بعنوان مراکز اصلی در فرهنگ سازی رعایت الگوی مصرف برق، شرکت توزیع برق تهران بزرگ را در خدمت رسانی هرچه مطلوبتر و پایداری مستمرشبکه یاری رسانند.
بدیهی است رسالت این شرکت ضمن برقراری تامین برق پایدار، ارائه هرچه مطلوبتر خدمات به مشترکین پایتخت بوده و این مهم جز با ارتقا سطح دانش و آگاهی در شکل گیری بهینه افکار عمومی در راستای نهادینه شدن الگوی صحیح مصرف برق توسط موسسات عالی میسر نخواهد شد.
لذا به اطلاع مشترکان برق شهر تهران می رساند با توجه به تداوم هوای گرم و افزایش نسبی مصرف برق، حفظ وضعیت پایدار فعلی شبکه برق پایتخت نیازمند همکاری همه جانبه تمامی مشترکان است. از اینرو انتظار می رود با کاهش مصرف برق دستگاه های اجرایی و اداری با توجه به کاهش ساعات کاری و همچنین تعطیلی تابستانه دانشگاه ها و موسسات عالی پایتخت، شاهد کاهش بار و تداوم و استمرار پایداری شبکه در سطح پایتخت باشیم.
همانگونه که اشاره شد، فرهنگ سازی مصرف صحیح انرژی در سطح جامعه از مراکز علمی و آموزشی آغاز و به تمام سطوح مشترکین تسری می یابد، از اینرو انتظار از دانشگاهها و دیگر موسسات عالی در رعایت الگوی مصرف صحیح برق، از اهمیت و اولویت بسیاری برخوردار است.
کد مطلب: 169573
برچسب ها: مصرف برق قطعی برق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *