۰
شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۸

سهم رضا عطاران از گیشه سینما ۵۲ میلیارد تومان شد

در بین فیلم های سینمایی که روی پرده سینما قرار دارند، فیلم «انفرادی» با بازی رضا عطاران با فروش ۵۲ میلیاردی رتبه اول گیشه را در دست داشت.
سهم رضا عطاران از گیشه سینما ۵۲ میلیارد تومان شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، در این هفته از جمعه ۳۱ تیر سینمای ایران حدود ۳۱۷ هزار مخاطب داشت که نسبت به مخاطب هفته گذشته، ۵ درصد افت نشان می‌دهد. با این حال فروش ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای مجموع فیلم‌هانسبتا قابل قبول است.
فیلم «انفرادی» اثر سیدمسعود اطیابی برای سیزدهمین هفته پیاپی صدرنشین گیشه سینمای ایران شد و این صدرنشینی را با فروش۱۰۷ هزار قطعه بلیت به ارزش ۳ میلیارد و ۳۷۸ میلیون تومان به ثبت رساند تا مجموع فروش آن به ۵۲ میلیارد و ۹۱۱ میلیون تومان برسد.
فیلم «تی تی» ساخته آیدا پناهنده با فروش ۸۱ هزار قطعه بلیت به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در مجموع با فروش ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی، به رتبه پنجم گیشه سال ۱۴۰۱سینماها برسد. این فیلم با افت فروش چشمگیر ۱۷ درصدی نسبت به هفته گذشته، ۲۵ درصد مخاطبان سینما در این هفته را به خوداختصاص داد و یک هفته دیگر در رتبه دوم جدول فروش هفتگی قرار گرفت.
فیلم سینمایی«علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی رتبه سوم جدول فروش هفتگی، در این هفته نیز با فروش ۳۵ هزار قطعه بلیت به ارزش یک میلیارد و ۲۱۸ میلیون تومان، ۲۱ درصد صندلی‌های خود را در هر سانس پر کرد تا روی ۱۱ درصد بلیت‌های به‌فروش‌رسیده سینمای ایران در این هفته، نام «علف‌زار» درج شده باشد. اولین فیلم کاظم دانشی در این هفته نیز با بیش از ۳۴ هزار تومان، گران‌ترین میانگین قیمت بلیت را بین صدرنشینان جدول فروش داشت.
کد مطلب: 170186
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *