۰
سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۱

پیش‌بینی بورس فردا

 شاخص دوباره افت می‌کند؟
شاخص کل بورس تهران امروز روند نسبتا نوسانی را تجربه کرد. در این شرایط همچنان می‌توان به رشد بورس امیدوار بود؟
پیش‌بینی بورس فردا
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس امروز ۱۱ مرداد در نیمه اول معاملات با افزایش حدود دو هزار واحدی همراه شد و تا سطح یک میلیون و ۴۲۹ هزار واحدی رسید. پس از آن بازار توانست رشد چندانی داشته باشد و با رش دو هزار و ۴۱۲ هزار واحدی به کار خود پایان داد.
شاخص کل در پایان معاملات امروز به سطح یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحدی رسید. شاخص هم‌وزن نیز رشد ۲۲۴ واحدی داشت و به سطح ۳۸۰ هزار واحدی رسید.
در بازار امروز از میانه معاملات شاهد افزایش عرضه در کلیت بازار بودیم. به گونه‌ای که شاخص هم‌وزن در نیمه دوم کمی عقب نشینی کرد؛ اما در تایم پایانی بازار به واسطه افزایش تقاضا در گروه خودرویی، دوباره شاخص هم وزن روند صعودی به خود گرفت که به دلیل اعلام خبر عرضه ایران خودرو و سایپا در بورس کالا بود، برخی این موضوع را حذف تدریجی قیمت گذاری دستوری از این صنعت می‌دانند.
پیش‌بینی بورس چهارشنبه
بازار سرمایه روزهای نسبتا بدی را پشت سر می‌گذارد. البته معاملات برخی از تک سهم‌ها با حمایت حقوقی‌ها و حقیقی همراه بود. به نوعی برخی از سهم‌ها در قیمت‌های پایین خریدار داشتند.
در حال حاضر ریسک‌های سیستماتیک باعث افت بورس شده است. در مقابل سهامداران نیز احساس ترس و ناامیدی دارند و نقدینگی خود را وارد بازار نمی‌کنند. افت شاخص کل به محدوده کمتر از یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی دور از انتظار است. احتمالا می‌رود شاخص روی در همین محدوده و با روند نسبتا نوسانی باقی ماند. البته اگر ریسک جدیدی به بورس تحمیل شود، شاخص مجددا روی مدار نزول با سرعت نسبتا بالایی قرار می‌گیرد.
کد مطلب: 170476
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *