۰
چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۹

موبوتعمیر؛ دلایل استفاده از شارژر اصلی برای گوشی‌های شیائومی

خرید شارژر اصلی شیائومی از موبوتعمیر خیال کاربران را از اصل بودن شارژر راحت می کند. چرا که استفاده کردن از شارژر اصلی تأثیر زیادی بر روی سلامت گوشی موبایل و کارکرد بهتر آن دارد.
موبوتعمیر؛ دلایل استفاده از شارژر اصلی برای گوشی‌های شیائومی
تفاوت شارژر اصلی شیائومی با نمونه های تقلبی
 
کمپانی شیائومی یکی از کمپانی های محبوب در بین کاربران است که گوشی های موبایل آن با سرعت بالایی در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. باتری گوشی های موبایل جزء مهم ترین و حیاتی ترین قطعاتی است که سبب کارکرد بهتر گوشی می شوند و باید به شکل منظم شارژ شوند.
شارژر منبع انرژی گوشی موبایل است که در حال حاضر انواع مختلفی از شارژر وجود دارد که استفاده از هرکدام آنها می ‌تواند موجب شارژ شدن گوشی های موبایل شیائومی شود. اما انتخاب شارژرهای اصلی می تواند در حفظ سلامت باتری گوشی تأثیر زیادی بگذارد.
تفاوت های زیادی میان شارژر اصلی شیائومی و شارژرهای تقلبی وجود دارد که شناخت این تفاوت ها کمک می کند تا خریداران در هنگام خرید کمتر دچار اشتباه شوند. در این بخش به بررسی برخی از این تفاوت ها می پردازیم:
بررسی آرم و لوگوی سازنده
بررسی لوگوی شیائومی جزء مهمترین موارد برای شناسایی این شارژرها است. شناخت لوگوی اصلی و محل قرارگیری آن بر روی شارژر و کله گی آن یکی از عامل های موثر برای تشخیص شارژرها می باشد. چرا که گاهی اوقات تولیدکنندگان شارژر فیک، لوگو را نیز کپی کرده و بر روی شارژ قرار می دهند.
دیر شارژ شدن باتری
شارژرهای اصلی گوشی های شیائومی به صورت فست شارژ بوده و با سرعت بالاتری گوشی را شارژ می کند. اما شارژرهای تقلبی گوشی را به کندی شارژ کرده و همچنین ممکن است که میزان ولتاژ قرار گرفته بر روی این شارژرها با گوشی هماهنگ نباشد.
کیفیت شارژرهای اصلی
با توجه دقیق به شارژرهای اصلی در می یابیم که به جزئیات آنها توجه زیادی شده و با دقت و ظرافت تولید شده اند. به طوری که به هیچ عنوان درزی بر روی شارژر و کله گی آن مشاهده نمی شود؛ اما در نمونه های تقلبی به راحتی این خطوط قابل تشخیص است.
متریال مورد استفاده
شارژرهای شیائومی معمولاً از مس استفاده می کنند که به آهنربا نمی چسبند؛ اما در نمونه‌ های فیک و تقلبی معمولا دو پین یا سه پین از شارژر به آهن ربا می چسبد.
محل پورت usb
هر کمپانی موقعیت خاصی را برای قراردهی پورت usb بر روی کله گی های شارژر در نظر می ‌گیرد. شناخت این موقعیت کمک زیادی در تشخیص شارژر اصلی شیائومی از شارژرهای تقلبی می کند.

تأثیر شارژر فیک در گوشی شیائومی
 
استفاده کردن از شارژرهای اصلی شیائومی تأثیر زیادی در طول عمر باتری و همچنین حفظ تجهیزات داخلی گوشی دارد. به همین جهت توصیه می شود که حتماً شارژر گوشی را از مراکز معتبر تهیه کنید.
شارژرهای فیک آسیب های جبران ناپذیری به گوشی وارد می ‌کنند که هزینه های زیادی را برای کاربران گوشی های شیائومی به وجود می آورند. برای جلوگیری از هر گونه اختلال در گوشی های موبایل، کمک گرفتن از موبو تعمیر جهت تهیه شارژرهای اصل توصیه می شود.
از مهمترین تأثیرات منفی شارژر فیک در گوشی شیائومی:
  • آسیب رساندن به درگاه اتصال سیم به شارژر و گوشی
    آسیب رساندن به باتری گوشی و کاهش طول عمر سایر تجهیزات آن
    افزایش زمان شارژ گوشی
    داغ شدن گوشی در طی مدت زمان شارژ
در صورت استفاده طولانی مدت از شارژر فیک در گوشی شیائومی امکان دارد به دلیل گرمای بیش از حد، آتش سوزی به وجود بیاید، پس توجه کردن به الزامات کیفیت مناسب شارژرها تأثیر زیادی در حفظ امنیت گوشی های موبایل و همچنین محیط اطراف دارد.
اهمیت خرید شارژر اصلی شیائومی از موبوتعمیر
 
خرید شارژر اصلی شیائومی برای حفظ سلامت گوشی امری لازم و ضروری است که تأثیر آن در دراز مدت بر روی گوشی کاملا مشخص است.
راه های زیادی برای شناسایی کردن شارژرهای اصل شیائومی از نمونه‌ های فکر وجود دارد که ممکن است برخی از افراد به طور کامل با این راه ها آشنایی نداشته باشند. پس انتخاب یک مجموعه معتبر برای خرید بهترین راه حل ممکن است.
خرید شارژر اصلی شیائومی از موبوتعمیر بهترین توصیه است که می ‌توان به کاربران این گوشی ها کرد. زیرا در این مجموعه تمامی لوازم جانبی گوشی موبایل به صورت اصل ارائه می گردد و به خریداران کمک می کند تا این محصولات را به درستی تشخیص دهند.
کد مطلب: 170524
برچسب ها: شارژر شیائومی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *