۰
جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۵

باز هم اقدامی عجیب در شهر مشهد!

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد یک روز پس از صدور دستور عجیب ممنوعیت انجام جراحی‌های صرفا زیبایی و لاغری به بیمارستان‌های مشهد، به دلیل نیاز به بررسی علمی و کارشناسی توسط سازمان و انجمن‌های تخصصی مرتبط، دستور خود را لغو کرد!
باز هم اقدامی عجیب در شهر مشهد!
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از پایگاه خبری دندانه،رییس سازمان نظام پزشکی مشهد یک روز پس از صدور دستور عجیب ممنوعیت انجام جراحی‌های صرفا زیبایی و لاغری به بیمارستان‌های مشهد، به دلیل نیاز به بررسی علمی و کارشناسی توسط سازمان و انجمن‌های تخصصی مرتبط، دستور خود را لغو کرد!
درخواست ممنوعیت انجام درمان‌های صرفا زیبایی یا لاغری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر مشهد پیروی ابلاغیه معاونت حفط حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب استان خراسان رضوی صادر شده بود.
طی ماه‌های اخیر چندین دستورالعمل‌های عجیب و غیر علمی از سوی مراجع به مراکز پزشکی، بهداشتی و درمانی ابلاغ شده که مهم‌ترین انها ممنوعیت انجام تست‌های غربالگری جنینی توسط مراکز بهداشتی سطح یک و تهدید به مجازات پزشکان بود که توسط معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شده بود.
ابلاغ این دستورالعمل‌ها با واکنش تند جامعه پزشکی و اظهار نگرانی انجمن‌های علمی پزشکی مواجه شده است.






تصویر نامه رییس سازمان نظام پزشکی مشهد مبنی بر لغو نامه ممنوعیت انجام جراحی‌های صرفا زیبایی و لاغری به بیمارستان‌های مشهد
کد مطلب: 170764
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *