; ?>; ?> واکنش ایران به حمله اخیر رژیم صهیونسیتی به غزه و ترور فرماندهان مقاومت - مردم سالاری آنلاين
۰
جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۸

واکنش ایران به حمله اخیر رژیم صهیونسیتی به غزه و ترور فرماندهان مقاومت

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، حمله وحشیانه رژیم آپارتاید صهیونیستی به غزه و ترور فرماندهان مقاومت و جمعی از مردم بی دفاع فلسطین را، به شدت محکوم کرد.
واکنش ایران به حمله اخیر رژیم صهیونسیتی به غزه و ترور فرماندهان مقاومت
به گزارش مردم سالاری آنلاین،ناصر کنعانی جمعه شب(۱۴ مرداد) در یک موضع گیری رسانه ای، اقدام رژیم غاصب صهیونیستی را جنایتکارانه، ماجراجویانه و تحریک آمیز توصیف کرد و گفت: مسئولیت این جنایت و پیامدهای تجاوز و حمله این رژیم به فلسطین و غزه به طور کامل متوجه رژیم آپارتاید اسرائیل است.
سخنگوی دستگاه سیاست خارجی افزود: این حق قانونی ملت و گروههای مقاومت فلسطین است که در برابر تجاوزات و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی اقدام و از خود دفاع کنند.
کنعانی همچنین از همه کشورها و نیز سازمان های بین المللی خواست تا به مسئولیت قانونی و نیز اخلاقی و انسانی خود در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، محکومیت اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و پیشگیری از ادامه جنایات این رژیم، که عامل اصلی بی ثباتی و ناامنی در منطقه است، عمل کنند.
بر اساس این گزارش و بنا بر اعلام رسانه های خبری، در حملات عصر امروز(جمعه، ۱۴ مرداد) رژیم صهیونسیتی به نوار غزه، تاکنون هشت نفر شهید شده اند که چهار نفر از شهداء کودک هستند و یکی از آنها زیر پنج سال سن دارد.
در این حملات دو نفر از رهبران جهاد اسلامی و یک انبار تسلیحات هدف قرار گرفته است.
در این حملات  "تیسیر الجعبری"، فرمانده منطقه شمال در گردان‌های القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) به شهادت رسیده است.
 هم‌چنین بیش از ۴۰ شهروند فلسطینی دیگر در این حمله زخمی شده اند.
در همین رابطه زیاد النخاله، دبیرکل جهاد اسلامی اعلام کرد: امروز روز پیروزی است و دشمن باید منتظر جنگ و کنار گذاشتن آتش بس باشد.
رژیم صهیونیستی نیز  از بیم پاسخ مقاومت، نیروهای خود را به حالت آماده باش درآورده و سامانه گنبد آهنین را هم فعال کرده است.
کد مطلب: 170784
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *