۰
شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۵

تهران باز هم گرم می‌شود

​​​​​​​ مدیرکل هواشناسی استان تهران از افزایش تدریجی دمای هوای تهران از امروز تا دوشنبه و خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خبر داد.
تهران باز هم گرم می‌شود
فارس نوشت:
مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: با فعالیت سامانه بارشی، وضعیت جوی استان تهران با آسمان کمی ابری در ساعات بعداز ظهر تا شب قسمتی ابری تا نیمه ابری با رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
وی گفت: در مناطق شمالی و ارتفاعات در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ مورد انتظار است.
مدیرکل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه طی روزهای آینده نواحی غربی، جنوبی و مرکزی استان گاهی وزش باد شدید با احتمال گردوخاک و کاهش کیفیت هوا به خصوص در ساعات عصر و شب مورد انتظار است، افزود: باتوجه به احتمال شکستن درختان فرسوده و سقوط اجسام، توصیه می‌شود از تردد در کنار ساختمان‌ها و سازه‌های نیمه‌کاره و پرواز با گلایدر خودداری کرده و کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری تنفسی در فضای باز قرار نگیرند.
جلالی در پایان با بیان اینکه دمای هوای امروز ۳۷ درجه سانتیگراد است، تصریح کرد: برای امروز تا دوشنبه روند تدریجی افزایش دما در استان تهران پیش بینی می‌شود و روز دوشنبه دمای هوا به ۳۹ درجه سانتیگراد خواهد رسید.
کد مطلب: 170845
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *