۰
شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۳

راز اعتماد به نفس سیاستمداران بزرگ و سلبریتی ها کشف شد!

چرا افراد سرشناس و سلبریتی‌ها یا سیاستمداران همواره لبخندی زیبا بر لب دارند؟ آیا این نتیجه اعتماد به نفس بالای این افراد است که می‌توانند این چنین زیبا بخندند یا برعکس خنده‌های زیبای این افراد سبب این اعتماد به نفس شگرف شده است؟ آیا این لبخندها واقعی است یا در نتیجه قرار دادن یک الاینر ارتودنسی نامرئی یا استفاده از انواع روش‌های زیبایی برای این افراد ساخته شده است؟
راز اعتماد به نفس سیاستمداران بزرگ و سلبریتی ها کشف شد!
چرا افراد سرشناس و سلبریتیها یا سیاستمداران همواره لبخندی زیبا بر لب دارند؟ آیا این نتیجه اعتماد به نفس بالای این افراد است که می‌توانند این چنین زیبا بخندند یا برعکس خنده‌های زیبای این افراد سبب این اعتماد به نفس شگرف شده است؟ آیا این لبخندها واقعی است یا در نتیجه قرار دادن یک الاینر ارتودنسی نامرئی یا استفاده از انواع روش‌های زیبایی برای این افراد ساخته شده است؟ با جدیدترین روش افزایش اعتماد به نفس که سلبریتیها و سیاستمدارن از آن‌ها استفاده می‌کنند و همواره آن را به عنوان یک راز برای خود نگه داشته بودند آشنا شوید. مختصر و مفید:
علت این لبخندِ زیبای همیشگی، احساس موفقیت آنهاست. اما چگونه به این حد از احساس موفقیت رسیده‌اند؟ جواب ساده است: با اعتماد به نفس

راه‌های کسب اعتماد به نفس بالا در حد سیاستمداران دنیا
داشتن اعتماد به نفس بالا، معجزه می‌کند و می‌تواند موفقیت‌های بزرگی را در زندگی برای شما رقم زند. پس بیایید ببینیم چه راه‌هایی وجود که یک فرد می‌تواند از طریق آنها اعتماد به نفس بالایی به دست آورد. چند تا از معروف‌ترین این راه‌ها به این قرارند:
  1.  شرکت در دوره‌های آموزشی
     فراگیری یک تخصص
     کتاب خواندن
     ورزش کردن
     خوش پوش و خوش ظاهر بودن
     مثبت اندیش بودن
     عدم مقایسه خود با دیگران
     سپاسگزار بودن
     سخاوتمند و مهربان بودن
     ایجاد شبکه‌های حمایتی
     تعیین اهداف قابل دستیابی
     قاطعیت بدون پرخاش
اما این‌ها نه همه راه‌های به دست آوردن اعتماد به نفس شگرفند و نه حتی مهمترین آنها. راه‌های مهم و ظریف دیگری نیز برای به دست آوردن چنین اعتماد به نفسی وجود دارد که یکی از آنها همانی است که در مقدمه به آن اشاره کردیم: داشتن لبخند زیبا بر چهره‌تان.
ممکن است بپرسید آیا داشتن لبخند زیبا نتیجه اعتماد به نفس بالاست یا علت آن؟ به عنوان یک واقعیت باید بگوییم هر دو. مسلماً اگر اعتماد به نفس بالایی داشته باشید خندان خواهید بود، اما همچنین اگر سعی کنید همواره لبخندی زیبا بر لبانتان داشته باشید خود به خود و به تدریج اعتماد به نفستان افزایش خواهد یافت.
در واقع اگر تمرین کنید در هر شرایطی لبخند بر لب داشته باشید یا به گونه‌ای ظاهر شوید که مخاطبانتان شما را لبخند بر لب ببینند حس اعتماد در مخاطبانتان نسبت به شما افزایش می‌یابد و بروز این حس به شما باعث افزایش حس اعتماد به نفس در شما می‌شود.

چگونه همیشه لبخند زیبا داشته باشیم 
پس تا اینجا اگر موافقید که داشتن یک لبخند زیبای همیشگی بر چهره‌تان باعث افزایش قابل توجهی در حس اعتماد به نفس در شما و موفقیت‌های بعدی‌تان می‌شود، بیایید ببینیم چگونه می‌توان چنین لبخندی را ساخت!.
قبل از آن بیایید ببینیم لبخند چیست. در لبخند، فرد تحت تأثیر احساس خود، مقداری لب‌های خود را باز می‌کند تا دندان‌هایش نمایان شود. در این حال، هرچه نمایش دندان‌ها زیباتر باشد لبخند نیز زیباتر خواهد بود. آن چه نمایش دندان‌ها را زیبا می‌کند دقیقاً و تقریباً کاملاً از سلامت دندان‌ها ناشی می‌شود. اما چطور می‌توان دندان‌هایی سالم و زیبا داشت؟
برای داشتن حس اعتماد به نفس بالایی که دیدیم یکی از راه‌های مهم به دست آوردن آن داشتن لبخند زیبا، یعنی داشتن دندان‌های سالم و زیباست، باید مراقب سلامتی دندان‌ها از دوران کودکی تا پایان عمر باشید. این امر مهم، با مراقبت از دندان از دوران کودکی زیر نظر یک دندانپزشک کودکان ، و در ادامه با انجام مراقبت‌های ویژه تحت نظر سایر متخصصین حاصل می‌شود.
لبخندهای افراد سرشناس
نگاهی به تصاویر منتشر شده از افراد سرشناس بیاندازید. مشاهده خواهید کرد که آنها غالباً خندان هستند و لبخندهای آنها زیبا و دلنشین است.
افراد سرشناس ویژگی‌های مشترک فراوانی دارند مثل پشتکار فراوان و اراده مستحکم. در این جا در می‌یابیم که وجود لبخند زیبای همیشگی در چهره این افراد نیز یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک آنهاست.
آیا آنها ذاتاً دارای چنین لبخندهای همیشگی زیبا هستند. مسلماً چنین نیست. همان طور که آنها برای کسب موفقیت تلاش فراوان می‌کنند و دارای عزم و اراده‌ای جدی در کارها هستند، برای داشتن لبخند دائمی زیبا بر چهره‌شان نیز تلاش و جدیت دارند. برای این کار مسلماً نخست، مقدمات آن را فراهم می‌آورند. همان طور که گفتیم مهمترین و نخستین مقدمه آن، تلاش برای داشتن دندان‌هایی سالم و زیبا برای نمایش است.
وقتی دندان‌های زیبای آنها را در لبخندهای همیشگی‌شان می‌بینیم متوجه می‌شویم که آنها همتِ وسواس‌گونه‌ای دارند برای زیبا نگاه داشتن شکل دهان و دندان‌هایشان. آیا با بی‌توجهی به سلامت دندان‌ها این مقصود برای آنها حاصل می‌شود؟ هرگز.
اگر برای فردی، داشتن دهان و دندان‌ها و بالتبع لبخند زیبا تا این حد مهم است لزوماً او رسیدگی‌های مداومی در مورد سلامتی و زیبایی دندان‌های خود انجام می‌دهد تا مبادا مشکلی این سلامتی و زیبایی را تهدید کند تا مثلاً مجبور شود برای درمان به یک متخصص عصب کشی دندان مراجعه کند. او به این نتیجه رسیده است که پیشگیری و مراقبت تحت نظر متخصص از همان ابتدا، بسیار کارسازتر است، زیرا با درمان و اصلاح بعد از عارضه، به هر حال وضعیت بکر اولیه به صورت تمام و کمال به دست نخواهد آمد.
از آن جا که داشتن لبخند زیبا و حس اعتماد به نفسی که از آن حاصل می‌شود موفقیت‌های زیادی برای انسان حاصل می‌کند، که درصد قابل توجهی از آنها مادی و مالی است، با یک حساب سرانگشتی می‌توان به راحتی دریافت که هزینه کردن برای مراقبت‌های مرتب از دندان‌ها به زودی با عایدی‌های ناشی از موفقیت‌ها جبران می‌شود سوای این که موفقیت‌ها در زمینه‌های بسیاری برای انسان منفعت بخش هستند. پس لطفاً مراقب دندان‌های خود باشید تا همیشه در چهره‌تان زیبا ظاهر شوند.
 
کد مطلب: 170848
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *