۰
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۰

پیشنهاد ۲۵۰ میلیون دلاری عربستانی ها به رونالدو

یک باشگاه عربستانی برای به خدمت گرفتن رونالدو پیشنهاد وسوسه‌انگیزی به این فوق‌ستاره ۳۷ ساله داده است.
پیشنهاد ۲۵۰ میلیون دلاری عربستانی ها به رونالدو
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از تسنیم،کریستیانو رونالدو که گفته می‌شود آماده جدایی از منچستریونایتد است، پیشنهادی وسوسه‌انگیز از یک باشگاه عربستانی که نامش فاش نشده، دریافت کرده است. رونالدو که به باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ، چلسی، ناپولی و رُم لینک شده، گفته می‌شود به دنبال بازی در لیگ قهرمانان اروپا با تیمی دیگر به منظور بهبود رکوردهایش است. فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ که فصل گذشته آمار ۲۴ گل زده در ۳۹ بازی از رقابت‌های مختلف را از خود بر جا گذاشت، یک فصل دیگر با من‌یونایتد قرارداد دارد.
بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «سی‌اِن‌اِن پرتغال»؛ باشگاه منچستریونایتد پیشنهادی از یک باشگاه عربستانی برای جذب کریسیتانو رونالدو دریافت کرده است، پیشنهادی که به برنده پنج توپ طلا دستمزد سالیانه ۱۲۵ میلیون دلار (۱۰۵ میلیون پوند) ارائه کرده است. طبق این گزارش؛ این باشگاه عربستانی پیشنهادی دو ساله به رونالدو داده که مجموع دستمزد در پیشنهاد اولیه ۲۵۰ میلیون دلار (۲۱۰ میلیون پوند) است.
در صورت عملی شدن این انتقال، باشگاه منچستریونایتد ۳۵ میلیون دلار (۳۰ میلیون پوند) نصیبش خواهد شد و ژرژ مندز مدیر برنامه‌های رونالدو هم ۲۴ میلیون دلار (۲۰ میلیون پوند) حق کمیسیون خواهد گرفت.
رونالدو به دلیل مشکل خانوادگی در تور پیش‌فصل تایلند منچستری‌ها را همراهی نکرد و به نظر می‌رسد که در تور استرالیا هم غایب خواهد بود.
کد مطلب: 170960
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *