کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکسیناسیون در این دانشگاه اجباری است

20 مرداد 1401 ساعت 15:00

واکسیناسیون در دانشگاه تورنتو کانادا مجدد به حالت اجباری درآمد.


دانشگاه تورنتو در بهار سال گذشته الزامات واکسیناسیون را برای دانشجویان خود لغو کرد ولی شرایط جدید کرونایی حاکم بر دنیا و کانادا سبب شده که مجددا این دانشگاه اعلام کند تمامی دانشجویانی که در خوابگاه‌های دانشگاه تورنتو زندگی می‌کنند،‌ باید در سال تحصیلی پیش رو خود را در برابر کووید-۱۹ به طور کامل واکسینه کننند.
این دانشگاه در یادداشتی که جدیدا برای اعضای خود ارسال کرده، اعلام کرد که برای سال تحصیلی جدید تزریق واکسن اجباری است و دانشجویانی که به طور کامل واکسینه نشده‌اند، از ماه مه مجاز به ثبت نام در کلاس‌های حضوری دانشگاه تورنتو نیستند.
بنا بر اعلام این دانشگاه، قرار است این قانون دانشگاه تورنتو و واکسن اجباری همچنان برای دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه نیز ادامه پیدا کند.
بر اساس این خط مشی جدید دانشگاه تورنتو، تمام دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه ملزم هستند حداقل ۱۴ روز پیش از ورود به دانشگاه، دوز یادآور واکسن خود را زده باشند.
سال تحصیلی گذشته بود که دانشگاه تورنتو اعلام کرد: برای آن دسته از دانشجویانی که در خوابگاه‌ها و محوطه دانشگاه زندگی می‌کنند، فعالیت‌های حضوری بیشتری را در قالب تشکیل گروه‌های کوچک برگزار خواهد کرد. در آن زمان لزوم واکسیناسیون از حالت اجباری خارج شد اما حالا دوباره با شیوع مجدد کرونا واکسن اجباری شده است.


کد مطلب: 171293

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/171293/واکسیناسیون-این-دانشگاه-اجباری

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir