۰
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۰

برزیل بازی تدارکاتی با آرژانتین را نمی‌خواهد

 برزیل نمی‌خواهد بازی معوقه مقدماتی جام جهانی مقابل آرژانتین را پیش از جام جهانی قطر انجام دهد.
برزیل بازی تدارکاتی با آرژانتین را نمی‌خواهد
تیم ملی فوتبال برزیل همراه با آلبی سلسته، هر دو به راحتی به جام جهانی قطر ۲۰۲۲ راه یافتند. بازی دو تیم در دور مقدماتی جام جهانی در سائوپائولو پس از ۶ دقیقه متوقف و در ادامه لغو شد. مقامات بهداشتی برزیل به شرکت چهار بازیکن آرژانتینی که به ادعای آنها قوانین قرنطینه را نقض کردند، اعتراض داشتند و به همین دلیل در اتفاقی عجیب با ورود به زمین اجازه برگزاری بازی را ندادند تا این دیدار لغو شود ولی هر دو تیم توانستند در پایان جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورند و این دیدار تاثیری در سرنوشت دو تیم ندارد.
فیفا هر دو تیم ملی را جریمه کرد و اصرار دارد که مسابقات مقدماتی باید تکمیل شود. با این حال فیفا هیچ تاریخی برای این بازی تعیین نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود این بازی در ماه سپتامبر برگزار شود.
کنفدراسیون فوتبال برزیل و اتحادیه فوتبال آرژانتین این پرونده را به دادگاه عالی ورزش بردند ولی دادگاه عالی ورزش نیز رای به برگزاری بازی داده است.
ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل گفت که تیم ملی این کشور به دلیل خطرات ناشی از مصدومیت و محرومیت نمی‌خواهد این مسابقه را دو ماه مانده به جام جهانی برگزار کند. ما با فیفا تماس خواهیم گرفت تا این مسابقه برگزار نشود. تمام تلاشم را می کنم تا به درخواست کادر مربیان خود پاسخ دهم. اولویت ما کسب ششمین جام جهانی در قطر است. اگر بازیکنی در این دیدار کارت بگیرد ممکن است جام جهانی را از دست بدهد. به همین دلیل ما عقیده داریم این دیدار تشریفاتی برگزار نشود.
کد مطلب: 171308
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *