کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام شرایط فروش خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی مرداد ماه در بورس کالا

20 مرداد 1401 ساعت 12:39

خودروهای دیگنیتی پرایم، فیدلیتی پرایم تیپ 1 (5 نفره) و فیدلیتی پرایم تیپ 2 ( 7 نفره) بهمن موتور روز چهارشنبه 26 مرداد ماه از طریق بورس کالا به فروش می رسند


خودروهای دیگنیتی پرایم، فیدلیتی پرایم تیپ 1 (5 نفره) و فیدلیتی پرایم تیپ 2 ( 7 نفره) بهمن موتور روز چهارشنبه 26 مرداد ماه از طریق بورس کالا به فروش می رسند.
 
به گزارش مردم سالاری آنلاین،شرکت بهمن موتور در راستای پاسخ به نیاز بازار طرح جدید فروش خودروهای SUV دیگنیتی و فیدلیتی را اجرا می کند. بر اساس اعلام شرکت بهمن موتور فروش خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلتی پرایم ۵ و ۷ نفره در روز چهارشنبه 26 مرداد شروع می شود و ثبت نام تا پایان همان روز برای مشتریان از طریق سایت بورس کالا انجام خواهد شد. 
 
دیگنیتی پرایم با قیمت 821 میلیون و 500 هزار تومان، فیدلیتی پرایم 5 نفره با قیمت 758 میلیون و 500 هزار تومان و فیدلیتی پرایم 7 صندلی با قیمت 772 میلیون تومان به فروش می رسند. موعد تحویل خودروهای عرضه شده نیز 23 مهر ماه اعلام شده است.
 
مشتریان می توانند در تاریخ ۲۶ مردادماه با مراجعه به سایت بورس کالا برای خرید اقدام کنند. البته هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش و خرید تنها یک دستگاه خودرو است. صدور سند و شماره‌گذاری خودرو نیز تنها برای خریدار اصلی صورت خواهد گرفت.
خریدار با توجه به قیمت نهایی فروش ملزم به پرداخت ۹ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده و همین‌طور پرداخت مالیات و عوارض شماره‌گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، خدمات پست، پلاک و هزینه شخص ثالث است.


کد مطلب: 171318

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/171318/اعلام-شرایط-فروش-خودروهای-فیدلیتی-دیگنیتی-مرداد-ماه-بورس-کالا

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir