۰
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۱

کلاس‌های دوره ابتدایی در سال تحصیلی جدید حضوری است؟

​​​​​​​معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش درباره چگونگی آموزش دانش آموزان ابتدایی در سال تحصیلی پیش‌رو گفت: در این ارتباط تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.
کلاس‌های دوره ابتدایی در سال تحصیلی جدید حضوری است؟
ایرنا نوشت:
دکتر رضوان حکیم زاده روز پنجشنبه در حاشیه گردهمایی کیفیت بخشی طرح و برنامه های معاونت آموزش ابتدایی استان گیلان با نگاه عاشورایی اظهار داشت: قطعا در آغاز سال تحصیلی با توجه به شرایط موجود، هر تصمیمی که ستاد ملی کرونا بگیرد، تابع آنان تصمیمات هستیم.
معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین با اشاره به طرح تثبیت یادگیری گفت: حدود یک میلیون دانش آموز دوره اول و دوم ابتدایی کشور در پایگاه های تابستانی، دوره طرح جبران و تثبیت یادگیری را می گذرانند.
حکیم زاده دانش آموزان اول ابتدایی که در درس های فارسی و ریاضی و دوم که در درس های فارسی، ریاضی و علوم نتابج قابل قبول و نیاز به تلاش را کسب کرده اند در بیش از ١٧ هزار پایگاه تابستانی در سراسر کشور دوره طرح جبران و تثبیت یادگیری را می گذرانند.
وی با بیان اینکه این دوره ها در سراسر کشور با جدیت دنبال می شود، افزود: بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش دانش آموزانی که دوره طرح جبران و تثبیت یادگیری را با موفقیت به پایان برسانند، نتایج آنان در این طرح، جایگزین نتیجه کارنامه خرداد آنان می شود.
تنوع بخشی فضاهای آموزشی
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان داشت: برای سال تحصیلی جدید پیش رو در نظر داریم تا با استفاده از فضای فراهم شده و مهارت های معلمان در استفاده از فضای مجازی، محیط های یادگیری را تنوع ببخشیم و به سمت یادگیری ترکیبی و استفاده از ٢ فضایی به سمت آموزش و یادگیری برویم.
وی اطهار داشت: در این ارتباط برنامه هایی مانند طرح خوانا "ارتقاء مهارت خواندن" ، نوشتن و صحبت کردن در کنار آداب زندگی و مهارت های برنامه ریزی از جمله برنامه های مهم سال تحصیلی جدید است.
کد مطلب: 171340
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *