۰
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۴۵
گل محمدی:

پروین دخالتی در ارنج تیم نداشت

یحیی گل محمدی در پایان بازی تیمش با ملوان از هواداران ، دستیارانش و به خصوص از کریم باقری تشکر کرد
یحیی گل محمدی بعد از بازی با ملوان و برد شیرین تیمش گفت:« ما انتظار نداشتیم ۶ تا گل بزنیم به تیمی که از بالانشین های لیگ است. من در این مدت فقط سعی کردم انگیزه بچه ها را بالا ببریم. ما برای این نتیجه مدیون هافبک های خود و مهاجمان مان هستیم.»
او در ادامه گفت:«من باید از هواداران به خاطر تشویق های گرم شان و از دستیارانم که بدون قرارداد کمکم کردند تشکر کنم به خصوص از کریم باقری که در کنارم بود و تنهایم نگذاشت.»او درباره نقش پروین در نتیجه تیمش هم گفت:« پروین هم بدون تاثیر نبوده در این پیروزی ولی من درباره ارنج تیم چیزی از او نپرسیدم.» همچنین از او درباره مانوئل ژوزه پرسیده شد که گفت:«ژوزه مربی بزرگی است اما نتیجه نگرفت . من از او تشکر می کنم برای تلاش هایش در این مدت.» یحیی ادامه داد:«این ۶ گل نباید ما را مغرور کند. بچه های ما نباید مغرور باشند. باید امتیازاتی که از دست دادیم را جبران کنیم. این بچه ها قابلیت بالایی دارند اما نیاز به نشان دادن خود داشتند که من بسترش را فراهم کردم.»
او درباره مسابقات پیش رو در لیگ و اینکه هدف تیم رسیدن به یکی از سه پله نخست لیگ است هم گفت: «تضمینی نیست که تیم تا جایگاه اول یا سوم بیاید بالا ولی سعی می کنیم بهترین بازی را انجام بدهیم اگر بهترین باشیم ، نتیجه هم به همراهش می آید.»
کد مطلب: 17147
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *