۰
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۹

با نمایندگی اشنایدر الکتریک بیشتر آشنا شوید.

همه شما به خوبی می‌دانید که تجهیزات الکتریکی چه نقشی در زندگی روزمره و صنعت دارند‌. گاهی عدم کارکرد یک قطعه کوچک الکتریکی می‌تواند فعالیت و عملکرد یک صنعت را متوقف سازد. این روزها صنعت برق و الکتریک به اصلی‌ترین و ضروری‌ترین صنعت برای رفع پیش نیازهای زندگی بشر تبدیل شده است. با توجه به این که هر نوع عملکردی در حوزه برق و الکتریسیته از حساسیت بالا برخوردار است، توجه به کیفیت محصولات الکتریکی در پروژه‌های مختلف اهمیت بسیاری می‌یابد. نمایندگی اشنایدر الکتریک از آن جهت معروف است که  کیفیت محصولات تولیدی آن در راستای بهینه سازی پروژه‌های مختلف تأمین و تضمین شده است. در ادامه راجع به برترین  نمایندگی اشنایدر الکتریک و محصولات این برند معروف و معتبر صحبت خواهیم کرد.
برند اشنایدر الکتریک
پیش از این که به معرفی نمایندگی اشنایدر الکتریک بپردازیم، بهتر است کمی بیشتر با این کمپانی آشنا شوید.‌ اشنایدر الکتریک یک شرکت تخصصی فرانسوی است که در حوزه تجهیزات برقی فعالیت دارد. شرکت اشنایدر تولیدات بسیار متعددی دارد که هر یک به تنهایی از قابلیت‌های بسیار متعددی برخوردار اند.‌ جالب این است که اشنایدر حدود بیست هزار اختراع ثبت شده دارد که اکثر آن‌ها در سراسر دنیا در حال استفاده هستند. این شرکت خارجی در بیش از صد کشور فعالیت دارد. تنوع محصولات اشنایدر و کیفیت آن‌ها این کمپانی قدرتمند جهانی را به یک پشتیبان حرفه‌ای برای زیرساخت‌ها و پروژه‌های الکتریکی بسیاری از برندها و شرکت‌های معروف جهان تبدیل ساخته است. این شرکت فعالیت‌های گسترده و تولیدات متنوع و بی حد خود را با هدف تأمین آسودگی و امنیت کاربران در بخش‌های مختلف زندگی و کسب و کار سازمان دهی می‌کند‌.
محصولات برند اشنایدر
شرکت اشنایدر در حوضه تجهیزات پسیو شبکه فعالیت دارد و محصولات قابل عرضه در نمایندگی اشنایدر بر حسب دسته بندی‌های مشخص و مختلفی از جمله: مناطق مسکونی و مشاغل کوچک، اتوماسیون صنعتی، اتوماسیون ساختمان، سیستم‌های کنترل، خنک کننده‌ها و رک‌ها، انرژی خورشیدی و تجهیزات ذخیره سازی، محصولات ولتاژ پایین، دسترسی به انرژی و غیره عرضه می‌شوند. در هر یک از این دسته بندی‌ها محصولات بسیار متعددی جای می‌گیرند. از محصولات اشنایدر الکتریک می‌توان به اتوماسیون صنعتی، پرشر سوئیچ، سنسورها، شاسی و سیگنال، رله‌های کنترلی، میکرو سوئیچ، لوازم اندازه گیری، کلید مینیاتوری، کلید اتوماتیک هوایی، کلید حرارتی، تایمر، پی ال سی، هازن، پوش باتون، کنتاکتور، چراغ سیگنال، منبع تغذیه، بی متال، پاورمتر، کلید هوایی و موارد بسیار دیگر اشاره کرد. محصولات اشنایدر الکتریک آنچنان گسترده و شناخته شده است که تمام کاربران صنعت برق با این برند آشنا هستند‌.
کلید هوایی اشنایدر
کلید هوایی اشنایدر که به آن کلید مدارشکن قدرت هوایی نیز می‌گویند از تولیدات این کمپانی است که در تمام شعب نمایندگی اشنایدر به فروش می‌رسد. کلید هوایی دارای دو حالت کاملا اتوماتیک و دستی است و مانند کلید مینیاتوری از مدارها محافظت می‌کند‌. در واقع کلید هوایی با عملکرد بهینه خود جریان اضافه برق را قطع کرده و با کنترل جریان‌های کوتاه پر قدرت از آسیب رسیدن به مدار اصلی  جلوگیری می‌کند‌. عملکرد بسیار سریع و بهینه کلید هوایی نسبت به کلیدهای اتوماتیک این قطعه تولیدی را به مهم‌ترین تولیدات شرکت اشنایدر تبدیل کرده است. کلید هوایی به صورت وعمول در تابلوهای فشار قوی به کار رفته در صنعت برق و مخابرات استفاده می‌شود و به صورت خودکار از ورود جریان اضافه بار به مدار جلوگیری می‌کند.
نمایندگی اشنایدر در ایران
همانطور که گفتیم شرکت اشنایدر الکتریک در بیشتر کشورها نمایندگی دارد و از این طریق امکان تولید تجهیزات الکتریکی بسیاری را به کشورهای مختلف داده است. این شرکت در ایران نیز نمایندگی دارد و محصولات خاصی را تولید و عرضه می‌کند. سطح کیفی محصولات اشنایدر و گستردگی و تنوع آن‌ها بخش عظیمی از نیاز صنعت برق و الکترونیک کشور را برآورده ساخته است. کاربران ایرانی محصولات اشنایدر را به عنوان یک برند خارجی باکیفیت در پروژه‌های مختلف برقکاری و تجهیزات اتوماسیون صنعتی مورد استفاده قرار می‌دهند. اگر با محصولات اشنایدر آشنا باشید حتما این حجم از محبوبیت و اهمیت نمایندگی اشنایدر در ایران را درک خواهید کرد. به این نکته مهم دقت کنید. بیشتر از این که اورجینال بودن محصولات اشنایدر مورد توجه کاربران باشد، وجود نمایندگی معتبر آن اهمیت دارد. همانطور که گفتیم محصولات الکتریکی این برند فرانسوی به صورت گسترده در پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. پس طبیعتا محصولات این برند به فراوانی در بازار یافت می‌شود.
اگر محصولات الکتریکی را از هر فروشگاهی تهیه کنید، ممکن است محصول فیک و تقلبی را به جای محصول اورجینال عرضه کنند. این در حالی است که محصولاتی که در خود نمایندگی اشنایدر عرضه می‌شوند، مستقیما از کمپانی اشنایدر وارد کشور شده‌اند و می‌توان نسبت به اصل بودن این تجهیزات اطمینان داشت. هر چند باید در انتخاب نمایندگی نیز دقت کافی داشته باشید، چون نمایندگی‌های بسیاری در این حوزه فعالیت دارند. شما می‌توانید در نمایندگی رسمی این کمپانی تمامی تجهیزات لازم برای برقکاری ساختمان و سایر پروژه‌های الکتریکی را با اطمینان تهیه کنید. خرید از نمایندگی مزایای بسیاری دارد. همه شما به خوبی می‌دانید خرید هر محصولی از نمایندگی آن مزایای زیادی از جمله مشاوره و پشتیبانی و خدمات پس از فروش را به همراه دارد.
نمایندگی رسمی و معتبر اشنایدر ایران
یکی از برترین و معتبرترین نمایندگی‌های این کمپانی فرانسوی در ایران، فروشگاه صنعت روز است که در سال ۱۳۹۱ با هدف تأمین تجهیزات الکتریکی مورد نیاز کاربران در حوزه‌های مختلف راه اندازی شده است. این نمایندگی در تهران واقع شده و جمعی از کارشناسان حرفه‌ای و کادر متخصص  در آن فعالیت دارند. کادر مجرب فروشگاه صنعت روز در راستای تأمین قطعات، مشاوره فروش و راه اندازی محصولات مختلف اشنایدر فعالیت دارند‌. صنعت روز به عنوان معتبرترین نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران و تهران در تلاش است که با عرضه محصولات متنوع و با کیفیت ضمن تأمین نیاز صنایع، رضایت کاربران هدف را نیز جلب کند‌. شعار این نمایندگی نیز بر مبنای مشتری مداری است و همین ویژگی است که صنعت روز را به نمایندگی معتبری در سطح بین الملل تبدیل ساخته است.
شما می‌توانید برای استعلام قیمت روز محصولات الکترونیک اشنایدر از طریق لینک زیر وارد فروشگاه صنعت روز شده و پس از مشاهده قیمت، سفارش خرید خود را ثبت کنید. برای برقراری ارتباط با کارشناسان و دریافت مشاوره نیز می‌توانید با شرکت فنی مهندسی صنعت روز تماس بگیرید.
https://sanatrooz.org
کد مطلب: 171529
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *