۰
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۰۸

بیانیه بارسا درباره سرطان ویلانووا

باشگاه بارسلونا در بیانیه ای اعلام کرد تیتو ویلانووا از فردا به مدت ۳ الی ۴ روز در بیمارستان بستری می شود و سپس ۶ هفته تحت درمان قرار خواهد گرفت.
باشگاه بارسلونا درباره آخرین وضعیت سرمربی خود فرانچسکو (تیتو) ویلانووا گزارش داد در طی درمان غده بزاق وی توموری یافت شد که به سرعت باید تحت مداوا قرار گیرد و به همین منظور وی از روز پنجشنبه همین هفته در بیمارستان بستری می شود. بعد از بستری شدن به مدت ۳ الی ۴ روز وی تحت شیمی درمانی قرار خواهد گرفت که نزدیک به شش هفته به طول خواهد انجامید.
باشگاه بارسلونا در همین ارتباط از اهالی فوتبال خواست تا به حریم شخصی و زندگی شخصی تیتو ویلانووا احترام بگذارند تا مراحل درمان وی هر چه سریع تر انجام گیرد.
قرار است در غیاب تیتو ویلانووا، ژوردی رورا دستیار او در بارسلونا هدایت بارسلونا را بر عهده داشته باشد. رورا نیز مانند ویلانووا از افراد اکادمی بارسلونا بوده است اما سوال بزرگ هواداران بارسلونا اینجاست که اگر دوره درمان تیتو ویلانووا به طول انجامد چه کسی هدایت آبی و اناری را بر عهده می گیرد.
واکنش ها
پس از این خبر نگران کننده بسیاری از ورزشکاران و تیم ها حمایت خود را از تیتو ویلانووا اعلام کردند و برای این مربی آرزوی سلامتی کردند.
فلورنتینو پرس به نمایندگی از باشگاه رئال مادرید به همراه ایکر کاسیاس کاپیتان رئال مادرید، هر یک در پیام های جداگانه برای تیتو آرزوی سلامتی کردند.
همچنین سایر روسای تیم های لیگا به نمایندگی از باشگاهشان، چندین و چند فوتبالیست و ورزشکار از جمله رافائل نادال نیز ضمن ابراز تاسف برای تیتو ویلا نووا آرزوی غلبه بر سرطان کردند.
کد مطلب: 17153
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *