۰
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۵

زور پرسپولیس به ذوب‌آهن ۱۰ نفره نرسید

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر برابر ذوب‌آهن به تساوی بدون گل رسید.
زور پرسپولیس به ذوب‌آهن ۱۰ نفره نرسید
به گزارش مردم سالاری آنلاین،تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه خالی از تماشاگر فولادشهر اصفهان میهمان ذوب‌آهن بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
دراگان اسکوچیچ و ژوزه مورایس با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
یحیی گل‌محمدی و مهدی تارتار به دلیل محرومیت اجازه حضور روی نیمکت را نداشتند و بازی را از روی سکوها دنبال کردند.
پرسپولیس صفر - ذوب‌آهن صفر
گل‌ها: -
کارت زرد: صادق صادقی، نادر محمدی (۲کارت)، آرمان قاسمی، سعید باقرپسند، گولسیانی، سروش رفیعی، سعید صادقی
کارت قرمز: نادر محمدی
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی (۶۸ محمد مهدی احمدی)، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا (۶۹ شرزود تمیروف۹، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و مهدی عبدی (۷۸ محمد عمری).
ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، محمد قریشی، نادر محمدی، آرمان قاسمی، مسعود ابراهیم زاده، پویا پورعلی، صادق صادقی (۴۶ محمد حسین اسلامی) ، سجاد جعفری، سعید باقرپسند (۶۶ امیرحسین صدقی)، سجاد آشوری (۶۶ شهرام سالاری) و امیرحسین جدی (۷۱ آرمان اکوان).
موقعیت‌های مهم:
در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی،  دو تیم فرصت چندان مهمی روی دروازه‌ها خلق نکردند و بیشتر توپ در میانه میدان  در جریان بود. با این حال در دقیقه ۸، ابراهیم‌زاده با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را هدف قرار گرفت اما توپ او راهی به دروازه پیدا نکرد.
در دقیقه ۱۵، صادق صادقی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست قصد داشت دروازه پرسپولیس را باز کند اما شوت او را بیرانوند مهار کرد.
در دقیقه ۲۲، روی یک کار ترکیبی، پاس در عمقی برای مهدی عبدی ارسال شد و درحالی که این مهاجم از آفساید گریخته بود، نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند.
در دقیقه ۴۳، ذوب‌آهنی‌ها روی یک پاس در عمق فرصت خوبی را قصد داشتند برای سعید باقرپسند فراهم کنند اما حضور به موقع علی نعمتی این فرصت را از ذوب‌آهنی‌ها گرفت.
در دقیقه ۱+۴۵، روی یک ارسال کرنر توپ به دانیال اسماعلی‌فر رسید و درحالی که فرصت خوبی برای شوت‌زنی این بازیکن فراهم شده بود، مدافع پرسپولیس نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند.
در دقیقه ۵۳، بعد از تکل نادر محمدی، میلاد سرلک نقش بر زمین شد و داور به نادر محمدی دومین کارت زرد را نشان داد تا اینگونه از بازی اخراج شود.
در دقیقه ۵۸، سجاد آشوری با طراحی یک ضد حمله فرصت بسیار خوبی برای ذوب‌آهن ایجاد کرد اما در ادامه آرمان قاسمی نتوانست از پاس آشوری به خوبی استفاده کند و توپ را بیرانوند به کرنر فرستاد.
در دقیقه ۶۳، روی ارسال مهدی ترابی که از سمت راست انجام شد، توپ روی سر مهدی عبدی فرود آمد اما او نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند و توپ به اوت رفت.
در دقیقه ۶۶، دانیال اسماعیلی‌فر از پشت محوطه جریمه  ذوب‌آهن شوتی را روانه دروازه کرد اما توپ او راهی اوت شد.
در دقیقه ۶۸، با یک حرکت ترکیبی، مهدی ترابی پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن به توپ رسید و با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد اما توپ او را فرعباسی راهی کرنر کرد.
در دقیقه ۸۵، محمد عمری با یک شوت پای راست قصد داشت دروازه ذوب‌آهن را باز کند شوت او با واکنش زیبای فرعباسی راهی کرنر شد.
در اواخر این بازی فشار همه جانبه تیم پرسپولیس روی دروازه ذوب‌آهن حاصلی نداشت و شاگردان تارتار با وجود ۱۰ نفره بودن مانع از گلزنی سرخ‌پوشان پایتخت شدند تا دو تیم به یک امتیاز قناعت کنند.
کد مطلب: 171565
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *