۰
يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۴

وکیل ترامپ هم دروغگو از آب درآمد

یکی از وکلای دونالد ترامپ در ماه ژوئن گفته بود که دیگر اسناد محرمانه‌ای در محل زندگی دونالد ترامپ در مارالاگو وجود ندارد. اما یافته‌های اف‌بی‌آی از این عمارت خلاف آن را ثابت کرد.
وکیل ترامپ هم دروغگو از آب درآمد
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان،نامه این وکیل دونالد ترامپ،رئیس‌جمهوری سابق آمریکا این سوال را به میان می‌آورد که چند نفر قرار است در پرونده نگهداری غیرقانونی اسناد محرمانه توسط ترامپ با تبعات قانونی مواجه شوند.
اخیرا پلیس فدرال آمریکا برای دومین بار با مجوز جستجو به دنبال اسناد محرمانه ایالات متحده، به مارالاگو رفت و با دست پر از آنجا خارج شد. اف‌بی‌آی با ۱۱ مجموعه سند محرمانه خانه ترامپ را ترک کرد که برخی از آن‌ها عنوان «فوق محرمانه» داشتند.
منابع سی‌ان‌ان ذکر نکردند که وکیل ترامپ در چه زمانی نامه حاوی این ادعا را امضا کرده، اما این اسنادی که از منزل ترامپ خارج شده‌اند، با ادعای دو ماه پیش وکیل او در تناقض است.
پیش‌تر سی‌ان‌ان گزارش داد که در بازدید مقامات دادگستری آمریکا از عمارت مارالاگو و کشف اسناد طبقه‌بندی شده، مسئولین این تحقیقات به این نتیجه رسیدند که هنوز اسناد دیگری هم در مارالاگو انبار شده است، اما وکیل ترامپ در نامه‌ای به آن‌ها اطمینان داده بود که هیچ سند دیگری در آنجا نیست.
کد مطلب: 171608
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *