۰
دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۹

واکنش باشگاه استقلال به چراغ سبز محمد نادری

معاون ارتباطات باشگاه استقلال با اشاره به آخرین وضعیت بازیکنان جذب شده این تیم، گفت: منتظر ITC محمد محبی و مهدی قایدی هستیم.
واکنش باشگاه استقلال به چراغ سبز محمد نادری
به گزارش مردم سالاری آنلاین ، محمد حسین زرندی معاون ارتباطات باشگاه استقلال، توضیحاتی را در خصوص شرایط برخی بازیکنان این تیم بیان کرد.
او در ابتدا به مهدی قایدی اشاره کرد و گفت: پس از پایان مذاکرات و توافق برای بازگشت مهدی قایدی، اقدامات لازم برای صدور ITC او انجام شده و منتظر تایید فدراسیون فوتبال امارات هستیم. بسیار امیدواریم که ITC قایدی به زودی صادر شود و این بازیکن بتواند برای استقلال به میدان برود.
وی در خصوص محمد محبی هم بیان کرد: پس از نهایی شدن انتقال محمد محبی به استقلال و امضای قرارداد، منتظر تایید فدراسیون فوتبال پرتغال برای صدور ITC هستیم و اقدامات لازم را انجام داده‌ایم. تمام تلاش خود را می‌کنیم و امیدواریم که محبی به بازی ملوان برسد.
زرندی در خصوص محمد نادری هم گفت: باشگاه استقلال از حدود دو ماه پیش، هم با خود محمد نادری و هم با مدیر برنامه‌های ایشان مذاکره کرد. نادری بازیکن ارزشمند و قابل احترامی است اما مدیر برنامه‌های او گفت منتظر پیشنهاد خارجی هستند. بر همین اساس نقل و انتقالات باشگاه انجام شد و باشگاه پاسخ مثبتی دریافت نکرد. دو دفاع چپ فعلی تیم هم نفرات ارزشمندی هستند و در مقاطعی از جمله در اردوی اخیر به تیم ملی هم دعوت شدند.
معاون ارتباطات باشگاه استقلال در خصوص جدایی امیرحسین حسین‌زاده نیز گفت: بند جدایی حسین زاده از قرارداد سال گذشته وجود داشته و بر همین اساس با وجود مذاکرات انجام گرفته، ایشان مایل به حضور در فوتبال اروپا بود. برای صدور ITC حسین‌زاده هم منتظر انتقال مبلغ مورد نظر به حساب باشگاه هستیم.
258 258
کد مطلب: 171733
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *