کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کریم باقری:

استفاده از لوکادیا به نظر گل‌محمدی بستگی دارد

 قراردادی با فدراسیون ندارم

27 مرداد 1401 ساعت 17:00

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان است. کریم باقری در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی سختی داریم و در چندروز اخیر تمرینات خوبی داشتیم و تلاش می‌کنیم با حضور تماشاگران سه امتیاز را بگیریم چون برای ما ارزشمنداست.
مربی پرسپولیس درباره خرید جدید این تیم گفت: لوکادیا تازه آمده و با ما تمرین می‌کند. اگر شرایط خوبی داشته باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد که به آقای گل‌محمدی برمی‌گردد.
او درباره حواشی احتمالی بازی هم گفت: کادر فنی فولاد از دوستان خوب ما هستند. نکونام و هاشمی‌نسب از دوستان ما هستند و می‌دانید همه تیم‌ها تحت فشار و به دنبال کسب نتیجه هستند. در بازی چلسی و تانتهام هم این حواشی رخ داد. در کشور ما کادر فنی تیم‌ها بیشتر با هم اختلاف پیدا می‌کنند. امیدوارم فردا تماشاگران از بازی لذت ببرند و ما هم به دنبال سه امتیاز هستیم.
او درباره جذب مهاجم خارجی جدید هم گفت: اسامی مختلفی در رسانه‌ها مطرح می‌شود و اجازه بدهیم باشگاه به دور از حواشی گزینه مناسبی را برای پرسپولیس به خدمت بگیرد.
وی درباره آی تی سی مرتضی پورعلی گنجی هم گفت: درباره این موضوع باشگاه  از طریق فیفا اقدام کرده است.
باقری در مورد حضورش به طور همزمان روی نیمکت تیم ملی گفت: من قراردادی با فدراسیون ندارم و بحث دو جا بودن مطرح شد اما تا الان صحبتی با فدراسیون نداشتم و نمی‌دانم من را بخواهند یا خیر.
مربی پرسپولیس در پایان در مورد تقابل با بازیکنان سابق پرسپولیس گفت: مسلما اول فصل بازیکنانی تیم را ترک می‌کنند و به باشگاه جدید می‌روند. برخی بازیکنان فصل قبل ما الان در فولاد هستند و با انگیزه برابر ما قرار می‌گیرند.


کد مطلب: 172010

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/172010/استفاده-لوکادیا-نظر-گل-محمدی-بستگی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir