۰
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۵

اولین پیروزی والیبال ایران در روز آخر جام واگنر

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در جام واگنر به پیروزی ۳ بر ۲ دست یافت.
اولین پیروزی والیبال ایران در روز آخر جام واگنر
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در جام واگنر به مصاف تیم ملی والیبال آرژانتین رفت و موفق شد در یک بازی نزدیک به پیروزی ۳ بر ۲ دست یابد.
والیبال ایران در آخرین دیدار خود در جام واگنر با ترکیب اولیه جواد کریمی، صابر کاظمی، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امیرحسین اسفندیار، محمدجواد معنوی‌نژاد و محمدرضا موذن مقابل آرژانتین قرار گرفت.
در ست نخست این دیدار، والیبال ایران موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز میدان شود. در ست دوم و سوم این مسابقه، تیم ملی والیبال آرژانتین تیم برتر میدان بود و توانست با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی برسد تا نتیجه دیدار ۲ بر یک به سود آرژانتین شود.
در ست چهارم این دیدار، ایران با بازی خوب خود توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی برسد تا دو تیم در ست شماری برابر ۲ شوند.
در ست پنجم و آخر این دیدار، آرژانتین کار را خوب آغاز کرد به طوری که این تیم با نتیجه ۷ بر ۵ از ایران پیش افتاد. در ادامه این ست، والیبال ایران عملکرد خوبی داشت تا نتیجه برابر ۸ شود.
ملی پوشان والیبال ایران در انتهای ست پنجم با عملکرد خوب خود موفق شدند با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به پیروزی دست یابند.
نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از ۲۷ تا ۲۹ مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین در شهر کراکوف لهستان برگزار شد. تیم ملی والیبال ایران در بازی اول خود در این مسابقات مقابل لهستان با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. در بازی دوم، والیبال ایران مقابل صربستان قرار گرفت و در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد. همچنین در بازی سوم تیم ملی والیبال ایران در یک بازی نزدیک آرژانتین را شکست داد.
کد مطلب: 172219
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *