۰
دوشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۸

مصر مغلوب مردان والیبال ایران شد

تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان، مصر را شکست داد.
مصر مغلوب مردان والیبال ایران شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از دور گروهی قهرمانی جهان از ساعت ۲۰ دوشنبه شب، هفتم شهریور به مصاف مصر رفت و سه بر یک( ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۹، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۶ بر ۲۴) پیروز شد.
شاگردان بهروز عطایی در ست اول تیم برتر میدان بودند و با اختلاف زیاد ۲۵ بر ۱۴ برنده شدند. دو تیم در ست دوم پایاپای پیش رفتند اما در ادامه ایران در دفاع خوب ظاهر شد و ۲۰ بر ۱۷ از مصر جلو افتاد تا مربی این تیم درخواست وقت استراحت کند. در نهایت ایران این ست را هم ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد. دقایق ابتدایی ست سوم هم پایاپای پیش رفت تا اینکه مصر ۱۶ بر ۱۱ از ایران پیش افتاد و بهروز عطایی درخواست وقت استراحت کرد. دریافت بد و عدم هماهنگی بازیکنان ایران باعث شد تا بازی ۲۲ بر ۱۸ به سود مصر دنبال و در نهایت ۲۵ بر ۲۲ برنده شود. اشتباهات دوتیم در ست چهارم زیاد بود اما ایران هر چند پیش بود اما بازی در امتیاز ۲۴ برابر شد. در نهایت ایران ۲۶ بر۲۴ به برتری رسید.   
محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین توخته، علی اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور در ترکیب ابتدایی تیم ایران در این دیدار قرار داشتند.  
ملی‌پوشان ایران که در اولین دیدار خود آرژانتین را سه بر دو شکست دادند، در آخرین مسابقه مرحله گروهی چهارشنبه، نهم شهریور به مصاف هلند می‌روند.  
کد مطلب: 173045
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *