۰
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۴۵

نظامیان آمریکایی ارتش اردن را آموزش می دهند

این مأموریت اقدامی کاملا مثبت است. در حال حاضر بسیاری از کشورها هستند که به ما به چشم نابودگر نگاه می کنند و ما با این اقدام می توانیم نشان دهیم که قصد ما کمک به همه است.
به نقل از پایگاه اینترنتی ارتش آمریکا، نیروهای گارد ملی ایالت تنسی آمریکا به تازگی پس از دیدن آموزش های خاص به کشور اردن اعزام شده اند تا به ارتش اردن کمک های آموزشی در زمینه امنیت مرزی و آموزش نیروهای پیاده نظام ارائه دهند.

بنا بر این گزارش این نوع مأموریت آموزشی نظامیان تنسی به درخواست کشور اردن انجام می شود.

پایگاه اینترنتی ارتش آمریکا در گزارش خود تأکید کرد: اعزام این نیروها به منظور کمک به افزایش امنیت جهانی از طریق کمک به ارتش های کشورهای هم پیمان آمریکا برای افزایش ظرفیت ها و قابلیت های دفاعی و نظامی شان صورت گرفته است.

بنا بر این گزارش، این نیروهای نظامی ایالت تنسی آمریکا قبل از اعزام به اردن توسط تیپ صدو پنجاه و هشتم ارتش آمریکا در اردوگاه "شلبی" در میسی سیپی آموزش های لازم را دیده اند.

"برنت نش" از فرماندهانی که مسئولیت آموزش این گروه اعزامی به اردن را بر عهده داشت، اعلام کرد: آموزش نظامیان باید روی این موضوع متمرکز شود که از آنها مربیانی بسازد که به هر کشوری بروند و بتوانند یک ارتش قوی و آماده نبرد در آن کشور ایجاد کنند.

بنا بر این گزارش، در این کارگروه نظامی ایالت تنسی که به اردن اعزام شده اند، ۲۰۰ نفر حاضر هستند.

"اریک گرشام" دیگر فرمانده آموزشی این گروه گفت: ما همگی توانایی ها و پیشینه های متفاوتی داریم و همگی نیروهای گارد ملی هستیم که با مهارت های شغلی غیرنظامی متفاوت می توانیم از این توانایی ها در آموزش نیروهای نظامی اردن بهره بگیریم.

وی افزود: تنها آموزش نظامیان اردن مسئله مطرح نیست، بلکه مهمتر از آن این است که ما میان ارتش آنها و ارتش خودمان اعتمادسازی کنیم.

استوارت از دیگر مقامات نظامی تنسی تأکید کرد: هر چه دولت های بیشتر و واحدهای نظامی حرفه ای تر در خاورمیانه روی کار آیند، برای ما بهتر است. این به نفع امنیت آمریکا، زندگی ما و مردم ما است.

"کریستین مایلز" از دیگر مقامات نظامی ارتش تنسی گفت: این مأموریت آموزشی همچنین یک مأموریت برای ایجاد پیوند میان آمریکا و اردن است. به اعتقاد من این مأموریت می تواند شروع یک زنجیره باشد و نظامیان ما به دیگر مکان ها و کشورها نیز اعزام شوند.

"کریستوفر هیگود" نیز یکی دیگر از مقامات نظامی تنسی ضمن تأیید این اظهارات گفت: این مأموریت اقدامی کاملا مثبت است. در حال حاضر بسیاری از کشورها هستند که به ما به چشم نابودگر نگاه می کنند و ما با این اقدام می توانیم نشان دهیم که قصد ما کمک به همه است.
کد مطلب: 1738
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *