۰
جمعه ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۴

آخرین وضعیت نکونام برای نشستن روی نیمکت تیم ملی

 گزینه مورد اعتماد کی‌روش فولاد را رها می‌کند؟
وضعیت حضور جواد نکونام در تیم ملی ایران نامشخص است و هنوز معلوم نیست او دستیار کی‌روش خواهد شد یا خیر.
آخرین وضعیت نکونام برای نشستن روی نیمکت تیم ملی
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از خبرورزشی ،بعد از قطعی شدن حضور کارلوس کیروش در تیم ملی اعلام شد او یک دستیار ایرانی را کنار خودش قرار خواهد داد. تنها گزینه فدراسیون فوتبال هم برای دستیاری کیروش ، جواد نکونام سرمربی فعلی فولاد است.
تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال صراحتا اعلام کرد که تنها گزینه او برای دستیاری کیروش نکونام است و حتی قرار است بعد از رقابت‌های جام جهانی کیروش به عنوان مدیرفنی و نکونام به عنوان سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشند.
با توجه به قرارداد نکونام با فولاد ، این مربی برای حضور در تیم ملی باید رضایت مدیران فولاد را جلب کند. باشگاه فولاد هم با انتشار بیانیه ای اعلام کرد مخالف حضور نکونام در تیم ملی است.
در همین خصوص یکی از مدیران فولاد به خبرورزشی گفت: هنوز هیچ صحبتی با ما در خصوص حضور نکونام در تیم ملی انجام نشده است. ما بازی‌های حساسی در لیگ داریم و همچنین چند ماه دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم. کار حرفه ای این است که ابتدا با ما جلسه بگذارند و برای به خدمت گرفتن نکونام با ما مذاکره کنند. تا الان مذاکره ای با ما انجام نشده است و نکونام هم روی بازی آینده فولاد تمرکز کرده است.
همچنین از اهواز خبر می‌رسد تا این لحظه نکونام موافقت خود را برای حضور در تیم ملی و دستیاری کارلوس کیروش اعلام نکرده و حتی به مدیران فولاد گفته در این تیم باقی می‌ماند. با این حال با قاطعیت نمی‌شود حضور نکونام در تیم ملی را منتفی دانست و طی روزهای آینده ممکن است اتفاقات دیگری رخ دهد و جواد راضی به جدایی از فولاد و حضور در کادر فنی تیم ملی شود.
هرچند تاج و دوستانش به نوعی از حضور نکونام در تیم ملی مطمئن هستند، مذاکره جدی با مدیران فولاد برای به خدمت گرفتن نکونام انجام نشده است ولی این احتمال وجود دارد طی چند روز آینده اتفاقات دیگری رخ دهد و هم مدیران فولاد و هم شخص جواد نکونام راضی به این انتقال شوند.
کد مطلب: 174077
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *