; ?>; ?> ارزش روز سهام عدالت من ( ۱۹ شهریور) - مردم سالاری آنلاين
۰
شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۶

ارزش روز سهام عدالت من ( ۱۹ شهریور)

بازار سهام معاملات روز شنبه، ۱۹ شهریور را نزولی به پایان برد و افت نمادهای شاخص ساز باعث شد که ارزش سهام عدالت نیز کاهشی شود.
ارزش روز سهام عدالت من ( ۱۹ شهریور)
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از اقتصادآنلاین، در معاملات روز شنبه، ارزش سبدهای سهام عدالت با افت نسبتاً محسوسی روبرو شد که این موضوع بیش‌تر متاثر از معاملات فارس بود. توجه به وزن ۲۴ درصدی فارس، تغییرات قیمتی این نماد اثرگذاری قابل توجهی در ارزش سبد سهام عدالت دارد.
ارزش روز سبد سهام ۵۳۲هزار تومان عدالت با کاهش بیش از ۱۵۸ هزار تومانی معادل ۱.۳ درصد به ۱۲ میلیون و ۱۰۰هزار تومان رسید. از ابتدای شهریور ماه ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی کاهش ۵ درصدی را نشان می‌دهد.
ارزش روز سبد سهام عدالت ۴۹۲هزار تومانی عدالت نیز در معاملات روز شنبه ۱۹ شهریور کاهش بیش از ۱۴۶ هزار تومانی را تجربه کرد و به ۱۱ میلیون و ۲۳۶ هزار تومان رسید.ارزش سهام عدالت۴۹۲ هزار تومانی از ابتدای شهریور کاهش ۴ درصدی را نشان می دهد.
همچنین ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومان هم در جریان معاملات روز شنبه کاهش حدود ۳۰۰ هزار تومان را ثبت کرد و به ۲۲ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان افت پیدا کرد. ارزش این سبد نیز از ابتدای شهریور ماه کاهش بیش از ۴درصدی را ثبت کرده است.





کد مطلب: 174159
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *