کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نتانیاهو به چاله‌های خیابان هم برای کوبیدن لاپید رحم نکرد!

27 شهريور 1401 ساعت 17:50

همزمان با نزدیک شدن به انتخابات پارلمانی رژیم صهیونستی، بنیامین نتانیاهو که بار دیگر درصدد به دست گرفتن قدرت در این رژیم است، این بار از فرونشست خیابان برای تبلیغات علیه نخست‌وزیر فعلی این رژیم استفاده کرده است.


به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم،بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) تصویری را توئیت کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت.
نتانیاهو در این توئیت از حفره‌ای که در یکی از خیابان‌های اصلی تل‌آویو بر اثر فرونشست زمین ایجاد شده است، علیه یائیر لاپید، نخست‌وزیر فعلی این رژیم و یکی از رقبای اصلی خود در انتخابات آتی کِنست سوء استفاده کرده است.
نتانیاهو در این توئیت تصویر لاپید و "منصور عباس"، رئیس فهرست یکپارچه عربی  و احمد الطیبی، رئیس "جنبش عربی تغییر" را در این حفره قرار داده است.

رسانه‌های عبری اخیرا گزارش دادند که فهرست یکپارچه عربی و ائتلاف عربی تازه تشکیل شده "جبهه و تغییر" از لاپید خواسته‌اند تا با تلاش برای نخست‌وزیر شدن مجدد پس از انتخابات مانع از بازگشت نتانیاهو به قدرت شود.
پارلمان رژیم صهیونیستی اوایل تیر با اعلام خبر انحلال کنست، یکم نوامبر (۱۰ آبان) را موعد برگزاری انتخابات پارلمانی این رژیم اعلام کرد. این پنجمین انتخابات ظرف حدود چهار سال گذشته در اراضی اشغالی است.


کد مطلب: 174839

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/174839/نتانیاهو-چاله-های-خیابان-هم-کوبیدن-لاپید-رحم-نکرد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir