۰
پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۰
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

قطعی اینترنت مردم را خشمگین و عصبانی می‌کند

مسعود رضایی گفت: فلسفه وجودی گشت ارشاد نه تنها غلط است بلکه بار سنگینی را هم بر نظام تحمیل کرده است و هرچه زودتر باید آن را جمع کنند تا ثوابش هم به بانیان برسد هم مردمی که مورد خشم آن قرار می‌گیرند.
قطعی اینترنت مردم را خشمگین و عصبانی می‌کند
به گزارش مردم سالاری آنلاین، مسعود رضایی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گشت ارشاد گفت: به اعتقاد من اصلا کلمه گشت ارشاد غلط است و توهین به مردم تلقی می‌شود. گشت ارشاد یعنی مردم سفیه و نادان هستند حال باید گروهی آنها را ارشاد کند بنابراین فلسفه وجودی گشت ارشاد نه تنها غلط است بلکه بار سنگینی را هم بر نظام تحمیل کرده است و هرچه زودتر باید آن را جمع کنند تا ثوابش هم به بانیان برسد هم مردمی که مورد خشم آن قرار می‌گیرند.
او ادامه داد: وقتی کسی در این جایگاه قرار می‌گیرد باید اطلاعات بسیار بالایی داشته باشد تا بتواند قدم مثبتی بردارد درحالی که گشت ارشاد کار مثبتی انجام نمی‌دهد روز به روز هم نارضایتی مردم را بیشتر کرده است و یک اشتباه آنها باعث شده الان مملکت به این روز بیفتد و مردم به بن بست برسند. ادامه حضور گشت ارشاد در جامعه به نظر مرکزیت حاکمیت برمی‌گردد اگر حاکمیت زودتر تصمیم نهایی درباره از بین رفتن گشت ارشاد را بگیرد هم تکلیف مردم، هم نظام و فرمانبرانی که تحت نظر آن هستند، مشخص خواهد شد.
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمعات اخیر در کشور گفت: متاسفانه با جوی که شورای نگهبان به وجود آورد کسانی که نظر مثبت به توسعه کشور داشتند، حذف شدند و یک گروهی به عنوان کارمند در مجلس منتصب شدند که هیچ آگاهی ندارند تا بتوانند از موکلین خود که مردم هستند دفاع کنند. نمایندگان باید به حرف مردم گوش دهند و بشنوند آنها چه می‌خواهند تا به عنوان نماینده‌شان صدای آنها را به جایی برسانند.
رضایی تاکید کرد: قطعی اینترنت به هیچ عنوان کارساز نیست و هیچوقت حل کننده مشکلات نبوده است. امروزه امورات همه مردم از جمله صنوف بازاری، تجار، تولیدی‌ها و... با اینترنت می‌گذرد بنابراین قطعی اینترنت فقط باعث مختل شدن کار مردم و عصبانیت آنها می‌شود./منیبان
کد مطلب: 175723
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *