۰
پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۵

کاهش دما در نوار شمالی کشور از شنبه

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها و کاهش دما در نوارشمالی کشور از شنبه (۹ مهرماه) خبر داد.
کاهش دما در نوار شمالی کشور از شنبه
به گزارش مردم سالاری آنلاین، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی پنج روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق پراکنده، وزش باد شدید موقت و گردوخاک پیش بینی می‌شود. 
وی افزود: همچنین روز پنجشنبه (۷ مهرماه) در گیلان و مازندران و روزهای جمعه تا دوشنبه (۸ تا۱۱ مهرماه) در مازندران و گلستان در برخی ساعات بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: این وضعیت روزهای شنبه و یکشنبه (۹ و ۱۰ مهرماه) در خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های تهران و سمنان نیز پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: روز جمعه (۸ مهرماه) در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و شنبه و یکشنبه در نوار شمالی کشور کاهش دما رخ خواهد داد.
به گفته ضیاییان، روزهای شنبه و یکشنبه (۹و۱۰ مهرماه) در شرق کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر جمعه و شنبه مواج است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۸ مهرماه)صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۳ و روز شنبه (۹ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۷ و ۸ مهرماه ) اهواز با دمای  ۳۹ و ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۳ درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.
کد مطلب: 175771
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *