۰
جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۰

کلاس‌های دانشگاه امیرکبیر از دوشنبه حضوری می‌شود

دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد: همه کلاس‌های دوره تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ورودی قبل از ۱۴۰۱ از روز دوشنبه یازدهم مهر ۱۴۰۱ به صورت حضوری برگزار خواهد شد و دانشجویان همه مقاطع (به غیر از دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۱) برای اسکان می‌توانند از روز یکشنبه ۱۰ مهر مراجعه کنند.
کلاس‌های دانشگاه امیرکبیر از دوشنبه حضوری می‌شود
به گزارش مردم سالاری آنلاین،دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اطلاعیه هیئت رئیسه این دانشگاه در تاریخ هفتم مهر ۱۴۰۱ به اطلاع می‌رساند که از روز شنبه نهم مهر، همه فعالیت‌های اداری دانشگاه از جمله جلسه‌های گروه‌ها، دانشکده‌ها و دفاع‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد همچنین فعالیت‌های آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها در بخش پژوهشی نیز مطابق معمول انجام می‌شود.
بر اساس این اطلاعیه، همه کلاس‌های دوره تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ورودی قبل از ۱۴۰۱ از روز دوشنبه یازدهم مهر ۱۴۰۱ به صورت حضوری برگزار خواهد شد و دانشجویان همه مقاطع (به غیر از دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۱) برای اسکان می‌توانند از روز یکشنبه ۱۰ مهر مراجعه کنند.
همچنین کلاس‌های دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۱ (به دلیل آماده‌سازی خوابگاه) از روز شنبه شانزدهم مهر ۱۴۰۱ حضوری برگزار خواهد شد.
کد مطلب: 175855
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *