; ?>; ?> سخنان توکلی بحران ساز است! - مردم سالاری آنلاين
۰
سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۴

سخنان توکلی بحران ساز است!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات ˈاحمد توکلیˈ در جلسه غیرعلنی امروز مجلس مبنی بر توقف اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها، بحران ساز و در راستای منویات فتنه است.
ˈمهدی کوچک زادهˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: احمد توکلی نماینده تهران در این جلسه دو پیشنهاد مطرح کرد که هر دو بحران ساز است.
وی یادآور شد: پیشنهاد نخست وی این بود که پنج نفر از نمایندگان به نمایندگی از مجلس نزد رییس جمهوری بروند و به آقای ˈمحمود احمدی نژادˈ بگویند که اگر بخواهد فاز دوم این قانون را اجرا کند، مجلس مقابل آن می ایستد.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم ادامه داد: توکلی همچنین پیشنهاد کرد که همه نمایندگان نامه ای را امضا کنند و به محضر رهبر معظم انقلاب تقدیم کنند تا معظم له جلوی اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها را بگیرند.
کوچک زاده تصریح کرد: این گونه صحبت ها می تواند مشکلاتی را برای جامعه ایجاد کند.
احمدی نژاد رییس قوه مجریه شنبه شب در گفت و گوی زنده و مستقیم با مردم به مناسبت دومین سالروز اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها با بیان این که ما اصرار داشتیم قانون هدفمندی یارانه ها به یکباره اجرا شود، خاطرنشان کرد: چون وقتی این طرح را بخواهیم مثلا در پنج مرحله اجرا کنیم، اولا ثبات در اقتصاد ایجاد نمی شود و ثانیا هر سال، یک انتظار تورمی در جامعه شکل می گیرد.
وی، اجرای این طرح را در چند مرحله عملا به ضرر مردم دانست و گفت: بهتر بود این طرح را یک بار برای همیشه به طور کامل اجرا می کردیم و پول مردم را هم به آنان می دادیم و همه تکلیف خود را می دانستند.
رییس جمهوری با تاکید بر این که مردم ایران از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار هستند و این آمادگی را دارند که دنیا را درست کنند، یادآور شد:مشاهده کردیم که ملت ایران تحولات اقتصادی را چقدر خوب همراهی کردند.
احمدی نژاد افزود: هدفمندی یارانه ها در واقع یک اصلاح ساختاری بود و با این هدف انجام شد که سوء استفاده ها از بین برود، وابستگی دولت به بودجه نفتی کاهش یابد، صادرات غیرنفتی زیاد شود و در مجموع اقتصاد کشور به تعادل برسد و آسیب پذیری آن کم شود.
کد مطلب: 17698
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *