۰
سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۵

شکست سپاهان، راه‌آهن و پیکان

قهرمان نیم فصل دور برگشت لیگ برتر فوتبال را با شکست آغاز کرد.
عصر سه‌شنبه با برگزاری ۶ مسابقه همزمان نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال آغاز شد.
در کرمان مس در مقابل سپاهان، قهرمان دور رفت قرار گرفت و با تک گل دقیقه ۱۸ غلامرضا عنایتی مهمان اصفهانی خود را با شکست بدرقه کرد.
نفت تهران برابر میزبان خود راه‌آهن با تک گل دقیقه ۶۵ یعقوب کریمی پیروز از زمین بیرون رفت. حدود ۴۰۰ تماشاگر در ورزشگاه اکباتان این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.
از نکات حاشیه و جالب این بازی می‌توان به صداهای افرادی روی سکوی تماشاگران اشاره کرد که مشخص نبود از هواداران راه آهن یا لیدرهای این تیم هستند. آنها با فریاد به بازیکنان دستورات تاکتیکی می‌دادند. این در حالی بود که علی دایی خودش در کنار خط زمین حضور داشت و بسیار ساکت‌تر از آنها بود!
ذوب آهن در اصفهان فجر سپاسی را با گل دقیقه ۸۱ فوفانا از پیش رو برداشت.
صبای قم برابر پیکان برد پرگلی را تجربه کرد و میزبانش را ۴ بر یک شکست داد.
فولاد خوزستان و داماش گیلان با تساوی ۲ بر ۲ امتیازهای بازی را میان خود قسمت کردند. علیرضا نظیف‌کار در دقیقه ۲۸ برای مهمان گیلانی گلزنی کرد. ۳۰ دقیقه بعد اسماعیل شریفات بازی را به تساوی کشاند. ایوب وادی با گل دقیقه ۶۱ خود فولاد را پیش انداخت اما امین متوسل‌زاده تنها ۳ دقیقه بعد دروازه فولاد را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.
ملوان و گهر دورود هم با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند. گل نخست بازی را مازیار زارع در دقیقه ۷۰ به ثمر رساند ولی تقی ناینی ۳ دقیقه مانده به پایان وقت قانونی بازی دروازه ملوان را باز کرد تا این مسابقه در انزلی برنده نداشته باشد.
آخرین دیدار امروز (سه‌شنبه) را هم پرسپولیس تهران و نفت آبادان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.
کد مطلب: 17703
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *