۰
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۰

این مرد متجاوز را شناسایی کنید

چهره بدون پوشش متهم با دستور مقام قضایی برای شناسایی شکات احتمالی منتشر شده است.
این مرد متجاوز را شناسایی کنید
به گزارش مردم سالاری آنلاین، معاون مبارزه با جرائم‌جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک مرد متجاوز به ۴ زن خبر داد و گفت: چهره بدون پوشش متهم با دستور مقام قضایی برای شناسایی شکات احتمالی منتشر شده است.
سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری معاون مبارزه با جرائم‌ جنایی پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع ۴ فقره آزار و اذیت جنسی و سرقت به عنف از ۴ زن در نزدیک پارک مهرگان شهرک مینی‌سیتی، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات ابتدایی نشان داد قربانیان این پرونده مشغول پیاده‌روی در نزدیکی پارک مهرگان بودند که از سوی یک مرد جوان در محلی خلوت هدف حمله، تجاوز و سرقت به عنف قرار گرفته‌اند.
این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: بنابر حساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان راهی محل حادثه شدند و با تحقیقات شبانه‌روزی هویت این مرد جنایتکار را شناسایی کردند.
سرهنگ کارآگاه نثاری گفت: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم، مخفیگاه متهم را در جنوب تهران شناسایی کنند و برای دستگیری وی وارد عمل شودند.
وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه مرد جنایتکار شدند و وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و برای تحقیقات به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر آزار و اذیت جنسی و سرقت به عنف از ۴ زن در نزدیک پارک مهرگان شهرک مینی‌سیتی اعتراف کرد و قربانیان با حضور در اداره شانزدهم این مرد جنایتکار را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه چهره بدون پوشش متهم با دستور مقام قضایی برای شناسایی شکات احتمالی منتشر شده است، خاطرنشان کرد: چنانچه افرادی از سوی این مرد جنایتکار هدف تعرض قرار گرفته‌اند، برای ثبت شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند و اطمینان داشته باشند که پلیس شکایت آنها را با رعایت اصول امانتداری رسیدگی می‌کند.
سرهنگ نثاری متذکر شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
کد مطلب: 177536
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *