۰
سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۰
رئیس جمعیت زنان انقلاب اسلامی:

در حوزه حجاب به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد

رئیس جمعیت زنان انقلاب اسلامی گفت: در حوزه حجاب به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد. از نیروی انتظامی حمایت می‌کنیم و فضای آزاد برای بیان مشکلات در دانشگاه‌ها ایجاد شود تا جوانان تحصیل کرده موضوعات و مشکلات کارشناسی شده را بررسی کنند.
در حوزه حجاب به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد
به گزارش مردم سالاری آنلاین، لاله افتخاری رئیس جمعیت زنان انقلاب اسلامی در همایش وحدت در شهرستان ورامین که با حضور بانوان و دختران انقلابی برگزار شد، اظهار کرد: دختران دیار ۱۵ خرداد ورامین افتخارآفرین و افتخارساز هستند و به خود افتخار کنید که در دشت ورامین هستید.
وی ضمن تبریک هفته وحدت گفت: تبریک عرض می‌کنم مقاومت و استقامت شما بانوان افتخارآفرین را که در حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی سختکوش هستید، در شرایط کنونی جامعه مشاهده می‌کنید که معاندین و منافقین که در گوشه و کنار جامعه پنهان شده بودند با کوچکترین موضوع از پناهگاه خود بیرون آمدند و چهره واقعی را خود را نشان می‌دهند. در این شرایط است که افراد خودی و غیر خودی مشخص می‌شود.
رئیس جمعیت زنان انقلاب اسلامی افزود: دشمن نمی‌خواهد محور استقامت، مقاومت، وحدت پایدار باشد و با این حرکت جنگ احزاب راه انداختند، شما مشاهده می‌کنید دشمنان نظام با تمام مهره های خود وارد میدان شده، شما می بینید در اغتشاشات اخیر زنان را وارد میدان کردند و در گوشه و کنار سرزمین جنگ احزاب و جدایی طلبی به راه انداخته اند.
افتخاری تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف موفقیت چشمگیری بدست آورده است و توانسته به عرصه رده های بالای علمی در جهان دست یابد و مشاهده می‌کنید که در حوزه دفاعی و پهپادی جزو کشورهای برتر جهان هستیم.
وی بیان کرد: در حال حاضر می‌بینید در عرصه های ورزشی و میادین بین المللی زنان و دختران ایرانی با حجاب کامل، وارد میدان مبارزه می‌شود و می‌بینید که حجاب محدودیت نیست و در این مسیر  رتبه های اول را بدست آوردند.
رئیس جمعیت زنان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دشمن نه با جمهوری اسلامی ، بلکه با جمهوری اسلامی ایران مقتدر، مخالف است، فرقی نداشت ایران قوی با هر دین و مذهبی پیشرفت می‌کرد آنان مخالفت می‌کردند و می‌بینید دین اسلام باعث پیشرفت و توسعه نظام اسلامی شده است.
افتخاری تاکید کرد: دشمنان نظام با شعار و محور دوگانه سازی سعی در ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی، حتی به حریم خانواده را دارد ، در این دوگانه سازی حریم خانواده و حرمت زن را هدف قرار دادند تا حرکت خانواده از بین برود و در این برنامه هایی که اجرا می‌کردند نفرت سازی در جامعه را ترویج دادند.
وی اظهار کرد: دشمنان نظام با ایجاد اپلیکیشن جدید فضای مجازی را در کشور در دست گرفتند. با استفاده از این فضای مجازی سعی در تفرقه انگیزی و ایجاد آشوب در کشور کردند و از طریق همین اپلیکیشن ها فتنه سازی را در جامعه ترویج دادند.
رئیس جمعیت زنان انقلاب اسلامی در پایان گفت: در حوزه حجاب به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد، از نیروی انتظامی حمایت می‌کنیم و فضای آزاد برای بیان مشکلات در دانشگاه‌ها ایجاد شود تا جوانان تحصیل کرده موضوعات و مشکلات کارشناسی شده را بررسی کنند.
کد مطلب: 177661
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *