۰
چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰

دسترسی به استارلینک برای این گروه میسر شد!

به گفته اسپیس ایکس، مسافران هواپیماها می‌توانند با سرویس جدید استارلینک سرعت 350 مگابیت بر ثانیه را تجربه کنند.
دسترسی به استارلینک برای این گروه میسر شد!
به گزارش مردم سالاری آنلاین،از سال آینده میلادی، اینترنت ماهواره‌ای استارلینک شرکت اسپیس ایکس از طریق Starlink Aviation در اختیار مسافران هواپیماهای برخی خطوط هوایی قرار می‌گیرد. به گفته اسپیس ایکس، کاربران می‌توانند در هواپیما مجهز به Aero Terminal، به اینترنت استارلینک با سرعت 350 مگابیت بر ثانیه دست پیدا کنند.
به گفته اسپیس ایکس، این سرعت امکان برقراری تماس‌های تصویری و اجرای بازی‌های آنلاین را فراهم می‌کند. سرعت 350 مگابیت بر ثانیه بسیار بالاتر از سرعتی است که در حال حاضر اکثر شرکت‌های هواپیمایی در اختیار مسافران قرار می‌دهند. هواپیماهایی که از سیستم‌های هوا به زمین استفاده می‌کنند، سرعتی نزدیک به 10 مگابیت بر ثانیه دارند و سیستم‌های ماهواره‌ای هم سرعتی بین 30 تا 100 مگابیت بر ثانیه ارائه می‌کنند.
اینترنت پرسرعت در هواپیما با استارلینک Aviation
اسپیس ایکس در صفحه مربوط به این سرویس گفته در هنگام پرواز روی خشکی و آب، اینترنت در اختیار مسافران خواهد بود و میزان تاخیر آن به 20 میلی ثانیه می‌رسد. در حقیقت از آنجایی که ماهواره‌های استارلینک در تعداد بالا در مدار پایین زمین قرار دارند، همیشه یکی از آن‌ها می‌تواند بالای هواپیما قرار داشته باشد و سیگنال ارسال کند. این سرویس اواسط سال آینده میلادی از راه می‌رسد.
منبع:دیجیاتو
کد مطلب: 177814
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *