۰
چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۳
قلعه نویی:

مایلم مجیدی در زمان من خداحافظی کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برد این تیم مقابل آلومینیوم گفت: امروز مردم هرمزگان جو زیبایی را در ورزشگاه ایجاد کرده بودند و در واقع برنده اصلی میدان مردم بودند.
امیر قلعه نویی عصر چهارشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم در بندرعباس عنوان کرد: امروز دو تیم بازی زیبا و با سرعتی را به نمایش گذاشتند، اما خوشبختانه ما توانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی بهره ببریم و آلومینیوم را شکست دهیم.
وی ادامه داد: معمولا تیم های آقای میثاقیان با برنامه بازی می کند و امروز نیز آلومینیوم در دقایق ابتدایی دو نیمه بازی روی تیم ما فشار آورد، اما بازیکنان ما با تجربه خود توانستند دروازه حریف را باز کنند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: خوشبختانه تیم ما به مرز خودباوری نزدیک شده و اگر همین روند را ادامه دهیم به ایده آل های خود در این فصل دست خواهیم یافت.
قلعه نویی همچنین ضمن تشکر از هواداران هرمزگانی عنوان کرد: امروز یکی از روزهای زیبای فوتبال ایران بود چون مردم هرمزگان جو زیبایی را در ورزشگاه ایجاد کرده و به دور از حواشی تنها تیم خود را تشویق کردند.
وی همچنین ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان جدید تیم استقلال اظهار داشت: خوشبختانه ما در نقل و انتقالات نیم فصل توانستیم نقاط ضعف خود را پوشش داده و در سایر خطوط تیم خود را تقویت کنیم تا بتوانیم در سه جام به خوبی بجنگیم.
سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت کاپیتانی این تیم بیان داشت: وظیفه اصلی ما خوشحال کردن مردم است هر چند بازوبند کاپیتانی ارزش زیادی دارد اما کاپیتان اصلی تیم استقلال مردم هستند.
قلعه نویی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص وضعیت آمادگی فرهاد مجیدی عنوان کرد: خیلی خوشحالم فرهاد مجیدی که یکی از سرمایه های ملی استقلال است به جمع ما اضافه شده و مایلم مجیدی اگر دوست دارد در آینده ای نزدیک از فوتبال خداحافظی کند در زمان مربی گری بنده و در اوج و باشکوه این کار برای او انجام شود.
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به برتری رسید.
کد مطلب: 17821
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *