۰
چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۰

روزنامه دولت عصبانی شد

حضور سخنگو در بین دانشجویان پرشور بود
 نشست گفت‌وشنود علی بهادری‌جهرمی با دانشجویان دانشگاه قم، پرشور و توأم با نشاط سیاسی بود. هرچند برخی سعی در ایجاد حاشیه داشتند، اما غلبه با اکثریتی بود که اهل گفت‌وگو بودند.
روزنامه دولت عصبانی شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: رسانه‌های ضدایرانی فارسی‌زبان با نحوه پوشش نشست سخنگوی دولت با دانشجویان دانشگاه قم، بار دیگر دروغ بودن حرفه‌ای‌گری خود را نشان دادند.
نحوه پوشش این نشست نشان داد اتفاقاً سانسور و انتشار گزینشی و جهت‌دار رویدادها، حرفه اصلی این شبه‌رسانه‌ها بویژه در قبال اکثریت دانشجویان دانشگاه‌ها است.
نشست گفت‌وشنود علی بهادری‌جهرمی با دانشجویان دانشگاه قم، پرشور و توأم با نشاط سیاسی بود. هرچند برخی سعی در ایجاد حاشیه داشتند، اما غلبه با اکثریتی بود که اهل گفت‌وگو بودند، اما در تمام روز گذشته که تصاویر، فیلم‌ها و محتوای این نشست منتشر شد، این رسانه‌ها فقط بخش کوتاهی را منتشر کردند که در آن عده‌ای قلیل با سر دادن شعار قصد برهم زدن این نشست را داشتند.
به نظر می‌رسد علت سانسور محتوای اصلی و فضای غالب در این رسانه‌ها، برآورده نشدن آرزوی آنها باشد؛ آرزوی اینکه جنجال‌سازی دانشگاه خواجه نصیر در دانشگاه قم هم تکرار شود، اما وقتی آرزویشان برآورده نشد، به تحریف و سانسور متوسل شدند.
البته این رفتار غیرحرفه‌ای و دور از حقیقت این رسانه‌ها، امری مسبوق به سابقه در غرب است و به نظر می‌رسد این رسانه‌های به‌ ظاهر ایرانی هم از فضای فرهنگی و رسانه‌ای که در آن حضور دارند، تأثیر پذیرفته‌اند. سخنگوی دولت نیز  روز گذشته در این باره اشاره کرد که «دیکتاتوری رسانه‌ای یعنی حذف تصویر سردار قهرمان مبارزه با تروریسم از صفحات اینستاگرام و بازنشر وسیع پاره کردن گلوی مأمور نیروی انتظامی در همان شبکه‌ها.» و باید اضافه کرد که دیکتاتوری رسانه‌ای شبکه‌های معاند فارسی‌زبان یعنی اینکه از جنجال دانشگاه خواجه نصیر فریاد شوق سر می‌دهند اما از متانت دانشگاه قم به خشم و انکار روی می‌آورند.
اخبار مرتبط
کد مطلب: 178457
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *