کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش عمان به حادثه تروریستی شاهچراغ

5 آبان 1401 ساعت 12:40

وزارت خارجه عمان حادثه حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز را به ملت و دولت ایران تسلیت گفت.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، در بیانیه وزارت خارجه عمان که امروز (پنج‌شنبه ۲۷ اکتبر) منتشر شده آمده است: عمان حمله شب گذشته به مزار شاهچراغ در شهر شیراز را به خانواده‌های داغدار و ملت و دولت ایران صمیمانه تسلیت می‌گوید و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل می‌کند.
در این بیانیه بر موضع ثابت عمان در محکومیت خشونت و همه انواع تروریسم تأکید شده است.
پیش از این هم «محمدعلی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به حمله تروریستی حرم مطهر شاه چراغ در شهر شیراز وواکنش نشان داد.
این مقام ارشد یمنی در صفحه شخصی خود در توئیتر ضمن محکومیت حادثه تروریستی حمله به نمازگزاران در شهر شیراز، اعلام کرد که این حمله تروریستی باعث افزایش همبستگی ملت ایران خواهد شد.
الحوثی در ادامه توئیت خود افزود که «یمن این ضایعه را به رهبری ایران و خانواده شهدا صمیمانه تسلیت می‌گوید و مطمئن هستیم که این جنایت وحشتناک باعث افزایش همبستگی ملت ایران در مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان ایران خواهد شد.»
پیشتر نیز، «استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد حمله تروریستی عصر چهارشنبه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم کرد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در این باره اعلام کرد: حمله به یک مکان مذهبی در ایران در واقع مستحق محکومیت است و ما همه اقدامات تروریستی را محکوم می‌کنیم.


کد مطلب: 178586

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/178586/واکنش-عمان-حادثه-تروریستی-شاهچراغ

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir