۰
يکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰

احتمال تعطیلی مدارس به دلیل شیوع آنفولانزا

وزیر آموزش و پرورش گفت: به دلیل آنفولانزا ممکن است به صورت محدود تعطیلی‌هایی داشته باشیم؛ البته این به معنی تعطیل شدن آموزش نیست و از شبکه شاد برای برگزاری کلاس‌ها استفاده خواهد شد.
احتمال تعطیلی مدارس به دلیل شیوع آنفولانزا
به گزارش مردم سالاری آنلاین، یوسف نوری گفت: بعضی از استان‌ها به دلیل شیوع ویروس آنفولانزا، مدارس را در  شهر‌های خود تعطیل کرده بودند. عنوان کردیم مسئولین آن استان‌ها بررسی میدانی کنند که آیا واقعا احتمال ابتلا به آنفولانزا زیاد است که دانش آموزان آسیب و لطمه ببینند.
او ادامه داد: مدیران استان ها باید بررسی کنند و اگر گزارش وزارت بهداشت نیز مبنی بر احتمال آسیب به دانش آموزان باشد، شرایط آموزش تغییر خواهد کرد. البته تا به امروز هیچ گاه تجربه تعطیلی به دلیل شیوع آنفولانزا را نداشته ایم.
او گفت: اگر هم تمام این موارد وجود داشته باشند، تعطیلی وجود ندارد و از شبکه شاد برای برگزاری کلاس‌ها استفاده خواهد شد.
او ادامه داد: هر تصمیمی باید دلیلی داشته باشد. دلیل در ارتباط با آنفولانزا را پزشکان و وزارت بهداشت تشخیص می‌دهند و بررسی می‌کنند. اگر واقعا دانش آموزان لطمه ببینند، ما راضی نخواهیم بود. بنابراین ممکن است که تعطیلی‌هایی به صورت محدود داشته باشیم. البته این به معنی تعطیل شدن درس و آموزش نیست و دانش آموزان با استفاده از شبکه شاد و آموزش مجازی تحصیل خود را بدون وقفه ادامه خواهند داد.
کد مطلب: 178886
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *