۰
دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۰

می‌خواهیم بهترین نتیجه تاریخ را در جام جهانی کسب کنیم

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین تیم ملی با ابراز رضایت و خوشحالی از بازگشت کی‌روش به تیم‌ملی و شرایط فنی این تیم، گفت: می‌خواهیم بهترین نتیجه را در جام جهانی کسب کنیم.
می‌خواهیم بهترین نتیجه تاریخ را در جام جهانی کسب کنیم
به گزارش مردم سالاری آنلاین،پس از برگزاری جلسه تمرین صبح امروز ملی‌پوشان فوتبال ایران بر روی چمن مرکز ملی فوتبال، بازیکنان تیم ملی عصر دوشنبه در مجموعه تمرینی «پک» به تمرین پرداختند.
این تمرین به مدت ۷۰ دقیقه و با نظارت کارلوس کی‌روش برگزار شد. مهدی تاج و مهدی محمد نبی، رییس و نایب رییس فدراسیون فوتبال نیز با حضور بر سر تمرین تیم ملی ضمن خسته‌نباشید به سرمربی تیم ملی، اعضای کادر فنی و بازیکنان دقایقی از تمرین امروز ملی‌پوشان را از نزدیک نظاره و آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم ملی را مورد بررسی قرار دادند.
رییس فدراسیون فوتبال در جمع ملی‌پوشان با ابراز خوشحالی از حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران اظهار کرد: من شرایط فنی تیم ملی را بسیار مثبت می‌بینم. تمرکز همه روی موفقیت تیم ملی است و جام جهانی برای همه اهمیت دارد. بهترین نتایج تاریخ جام جهانی را دور قبل کسب کردیم و امسال هم می‌خواهیم بهترین نتیجه تاریخ را کسب کنیم. امروز به اینجا آمدیم که به شما خسته نباشید بگوییم. وظیفه‌مان است که هر روز بیاییم اما برای حمایت از تیم ملی کارهای زیادی در حال انجام است و مشغول این امور هستیم. امیدوارم موفق باشید.
در ادامه مهدی محمدنبی هم از تلاش‌های کادر فنی و بازیکنان تیم ملی قدردانی کرد و به اعضای تیم خسته نباشید گفت.
کد مطلب: 179076
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *