۰
سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۵

هشدار جدی درباره پوتین؛ او متوقف نخواهد شد مگر...

 الکس یانگر مدعی شده است که پوتین هرگز متوقف نخواهد شد «مگر اینکه آنقدر با او جنگید تا متوقف شود.»
هشدار جدی درباره پوتین؛ او متوقف نخواهد شد مگر...
به گزارش مردم سالاری آنلاین، رئیس سابق دستگاه اطلاعات و جاسوسی بریتانیا نسبت به توقف ناپذیری پوتین هشدار داد.
این مقام اطلاعاتی ـ امنیتی انگلیس گفته است فردی مثل پوتین تا زمانیکه در قدرت است دست بر نخواهد داشت و تنها زمانی متوقف می شود که با او جنگیده شود و آن وقت است که دست خواهد کشید.
یانگر که به سوال خانم مک کان مجری رادیو تایمز درباره دورنمای صلح و احتمال توافق دیپلماتیک میان روسیه و اوکراین پاسخ می داد گفت: نباید انتظارات زیادی درباره یک توافق صلح دیپلماتیک معنادار با رهبر روسیه داشته باشیم.
رئیس سابق MI۶ گفت که پوتین ممکن است تلاش کند یک نبرد منجمد را به اوکراین تحمیل کند تا بتواند سرزمین‌هایی را که قبلاً در اختیار نیروهای روسی در اوکراین است، حفظ کند. آقای یانگر در پاسخ به سوال خبرنگار رادیو تایمز انگلیس مبنی بر اینکه آیا ممکن است نظر پوتین عوض شود گفت: تغییر عقیده پوتین در این مرحله از نبرد بعید است. مدتی است که مذاکرات صلح بین دو کشور همسایه متوقف شده و تهاجم روسیه ادامه دارد. من فکر می‌کنم در زمانی که پوتین در قدرت است، ما نمی توانیم انتظار یک توافق صلح معنا دار و مورد تایید دیپلماتیک را داشته باشیم. او بیشتر دنبال تحمیل یک نبرد منجمد است (نبرد منجمد یا جنگ منجمد وضعیتی است که یک درگیری مسلحانه فعال به پایان رسیده اما هیچ پیمان صلح یا چارچوب سیاسی دیگری این درگیری را حل نکرده‌است؛ بنابراین، از نظر قانونی درگیری می‌تواند هر لحظه دوباره شروع شود و محیط ناامن و بی‌ثباتی را ایجاد کند.) از نظر من پوتین زمانی متوقف می شود که جنگ او را به بن بست برساند و ناگزیر از توقف شود.
کد مطلب: 179127
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *