۰
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۵

بارش برف در ارتفاعات تهران

غلامی به کوهنوردان توصیه کرد: افرادی که در این روزها برای کوهنوردی به ارتفاعات می‌روند، حتما با توجه به شرایط بارندگی و وزش باد شدید تجهیزات کامل و مناسب همراه داشته باشند.
بارش برف در ارتفاعات تهران
به گزارش مردم سالاری آنلاین، سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران، ضمن بیان اینکه در ارتفاعات تهران کاهش محسوس دما، وزش باد شدید و بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود، گفت: کوهنوردان با تجهیزات کامل به ارتفاعات صعود کنند.
مازیار غلامی درباره شرایط جوی کوه‌ها و ارتفاعات استان تهران اظهار کرد: برای امروز (۱۱ آبان) از صبح تا ظهر تداوم کاهش دمای محسوس هوا و هوای نیمه‌ابری پیش‌بینی و از شب شرایط برای بارش برف وباران فراهم می‌شود که این بارندگی‌ها در بالادست به‌صورت برف و در پایین‌دست به‌صورت باران هستند.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران با تاکید بر اینکه این شرایط جوی موجود در ارتفاعات، طی روز پنجشنبه(۱۲ آبان) نیز در تمامی ارتفاعات و قلل شمالی استان تهران همچون پلنگ چال، توچال، دارآباد، کلکچال و ورجین و... مورد انتظار است، اظهار کرد: روز جمعه(۱۳ آبان) در ارتفاعات تهران جوی آرام حاکم است.
غلامی در پایان به کوهنوردان توصیه کرد: افرادی که در این روزها برای کوهنوردی به ارتفاعات می‌روند، حتما با توجه به شرایط بارندگی و وزش باد شدید تجهیزات کامل و مناسب همراه داشته باشند.
کد مطلب: 179245
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *